Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



32
28
18
9




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online:


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
RoiserRoiser - 17.12.2024 v 18:41:34 - new

Alan Wake 2 dostal na PS5 Pro update a je v nem balanced graficky mod (40 fps) a moznost vypnout PSSR. Videl jsem vsude komentare typu "To jen ukazuje, jak je PSSR na hovno, kdyz do her pridavaji moznost to vypnout." a vubec je nechapu, ta hra vypada s tim mnohem lip, nez kdyz je to vypnute, sam jsem to zkousel.

+ - 0
LennyKLennyK - 18.12.2024 v 06:55:13 - new
* editováno 18.12.2024 v 06:56:04

Ve většině her to stojí za hovno. Viz ubi. Buď to měli udělat pořádně, nebo nedělat ze sebe debily a neobjevovat kolo, když tady je DLSS, případně horší FSR od AMD, které by bohužel museli použít. Každopádně by nemuseli nic platit a řešit a kvalita by byla logicky lepší, když se na to soustředí celá firma pro jejich dedikovane grafické řešení. Akorát že Japonci jsou často absolutně nelogicky.

Navíc tam brzo budete ladit možnosti jak na pc. To mi přijde ujeté.

+ - 0
RoiserRoiser - 18.12.2024 v 11:47:36 - new
* editováno 18.12.2024 v 11:48:03

Ve vetsine bych nerekl, naopak nekterym hram to fest pomaha a proste zalezi asi na tom, jak se s tim vyvojari budou snazit. Me prijde, ze s tim ma problem hlavne ten Ubisoft a u ostatnich to neni tak hrozne, viz FF7 Rebirth, ze. Ted jsem prodal Avatara na disku a koupil digitalne, tak dnes vyzkousim, jak to vypada.

Btw. Na PC hraju jen s DLSS :-D

+ - 0
LennyKLennyK - 18.12.2024 v 11:59:37 - new

Už jsem psal při představení té technologie, že to jsou vyhozené prachy, když tu jsou dvě technologie od dvou grafických výrobců a nedává smysl něco nového představovat. Bohužel má sony smůlu, že tam má amd a ta jejich technologie dost zaostává. Kdyby tam měli nvidia karty, tak by se vyloženě stříleli do nohy, pokud by použili cokoliv jiného než dlss. Taky je vidět, že možnost to vypnout znamená, že to moc dobrá technologie neni a dalo se to čekat.

+ - 0
RoiserRoiser - 18.12.2024 v 13:13:03 - new
* editováno 18.12.2024 v 13:18:06

Uplne presne na takovehle posty jsem narazel v uvodu :-D . Jak pisu, pokud si s tim dostatecne vyhrajou, tak to je super a vizualni strance to pomaha. Nevim, jestli jsi sledoval srovnani, tak ma PSSR blize k DLSS nez FSR prave od AMD, takze o technologie tu tolik nejde.
Edit: Ono mi prijde, ze ty sis precetl jeden clanek, kde na to nadavali a to ti vystacilo. Ja jsem clovek, co hodne zkousel vsechny 3 - FSR, DLSS i PSSR, tak silne nesouhlasim s tim, ze PSSR moc dobre neni.

+ - 0
FenekFenek - 18.12.2024 v 12:49:25 - new

Další hloupost :) Jen tak dál.

+ - 0
LennyKLennyK - 18.12.2024 v 12:49:46 - new

Bože.. to je zase hloupý post.

+ - 0
HordaHorda - 18.12.2024 v 10:38:33 - new
* editováno 18.12.2024 v 10:40:08

Tak že tam je možnost to vypnout mi nepřijde špatná, ostatně i na PC ta možnost je a je to vždy o tom zkusit, co ti přijde lepší. Třeba u DLSS se dá setkat s ghostováním, a mít natvrdo DLSS by zkazilo zážitek.

(ale ok, na konzolích by se mělo otestovat, co běží lépe a tu možnost nechat... pokud nefunguje PSSR dobře, jednoduše nedat možnost ani zapnout, pokud funguje lépe, zase by neměla být možnost vypínat)

A ten směr vymyslet vlastní řešení je asi taky ok, protože to můžeš přizpůsobit k tomu konkrétnímu HW. DLSS nemohou použít a reálně, s konzolovou GPU by ani nemohl dobře fungovat, na to potřebuješ výkon. A FSR je multi, ale taky s lepší GPU funguje lépe. Takže pokud je cílem do konzolí rvát neustále slabé komponenty, pak PSSR dává i do budoucna smysl

+ - 0
FenekFenek - 18.12.2024 v 07:54:54 - new

Bože.. to je zase hloupý post.

+ - 0
LennyKLennyK - 18.12.2024 v 09:00:50 - new

Ano jistě pane odborníku. Super reakce. Takhle reagují většinou ubozaci. Aby ses neposral, když soudruzi z japonska dělají picoviny, tak to ne že? Jsi neskutečný ps5 radikal. Jsem myslel, že už je to s tebou lepší, ale bohužel. S tebou normální z diskuze evidentně nebude.

+ - 0
FenekFenek - 18.12.2024 v 12:48:01 - new

Napíšeš úplnou pičovinu a pak začneš kolem sebe kopat :)

Přitom by stačilo málo. Něco si zjistit. Zamyslet se.

Od té doby, co máš ženu a děti z tebe čiší čirá frustrace. Neustálý negativismus. Je hrůza to číst. Tak ahoj.

+ - 0
LennyKLennyK - 18.12.2024 v 12:49:27 - new

Bože.. to je zase hloupý post.

+ - 0
FenekFenek - 17.12.2024 v 14:33:51 - new

Microsoft na poli konzolí naprosto selhal.

+ - 1
mevimevi - 18.12.2024 v 02:15:40 - new

No ja ted hraju Indyho a Stalkera, obe hry jsou bizi. To mi neprijde zly.
Co hrajete na Psku? :)

+ - 0
FenekFenek - 18.12.2024 v 06:51:59 - new

Furt něco :) Astrobot, chystám se na Silent Hill 2. Ale asi až po novém roce. Mám rozehraný Plucky Squire a Talos 2.

Ale Indiana Jones vychází za chvíli na PS5 a nově už pak jde vše z Xboxu na PS. Takže to docela zlý je. A myslím, že přijde ještě řada portů starších her z Xboxu na PS. Windows central např tvrdí, že MS považuje za chybu, že Hellblade 2 na PS nevyšlo. No a ten Stalker je taky časovka :)

Po těch letech je to bída, Mevi. Než tam začalo něco vycházet, tak rozhodli, že vše půjde na PS :-D

Mít Xbox dává nyní smysl méně, než kdy předtím. A to je co říct.

+ - 0
HordaHorda - 18.12.2024 v 08:29:29 - new

Silent Hill 2 je taky časovka a astrobot je hra, která nikoho nezajímá ani na PS...

+ - -1
FenekFenek - 18.12.2024 v 14:15:50 - new

Astrobot vyhrál hru roku. Ale nikoho nezajímá.

Ty vole :-D

+ - 0
HordaHorda - 18.12.2024 v 14:30:34 - new

Myslíš tu hru, která vypadla hned v prvním kole palyers choice? Tu hru, která prodala jen 1,5 míče?

To musí hra vyloženě skončit jako Concord, abys uznal, že to nikoho nezajímá?

+ - -1
JHfr3akJHfr3ak - 18.12.2024 v 20:40:33 - new

Takže prodat mega a půl je nový "nikoho nezajímá"? :D

+ - 0
RoiserRoiser - 18.12.2024 v 14:50:03 - new

Za prve 1.5 mega neni zas tak zalostne a navic od kdy udavaji prodeje kvalitu? Jakoze se neprodava extremne dobre, tak je to spatna hra a nikdo by ji nemel zminovat? Ty jsi uplne, ale uplne vygumovanej.

+ - 0
HordaHorda - 18.12.2024 v 15:21:19 - new

Kde tvrdím, že to je špatná hra?

+ - 0
RoiserRoiser - 18.12.2024 v 16:18:29 - new

Mevi se ho ptal co hraje, on odpovedel ze Astrobota, na coz ty mu pises, ze nikoho nezajima. Nevim tedy, co se snazis dokazat. Ale bavi me, jak jsme se posunuli z "japonska picovina, co nikoho nezajima" na "prodala 1.5 mega, takze nikoho nezajima" :-D

+ - 0
FenekFenek - 18.12.2024 v 14:48:21 - new

Já mám dohráno. Koupeno při vydání. Chci platinovku.

Je to hra roku. Zajímá evidentně spoustu lidí.

Je zbytečné to popírat :) Tak to prostě je.

+ - 0
TragedyTragedy - 18.12.2024 v 14:40:50 - new

Ono je 1,5 milionů prodaných kopií málo?

+ - 0
HordaHorda - 18.12.2024 v 15:48:57 - new

Ano, vzhledem k tomu, že Sony tuto hru promovala, kde to šlo celosvětově, což stálo pár desítek mil $ + vývoj. Ta hra se pravděpodobně s tímto zatím ani nezaplatila.

Každopádně 1,5 míše je s takovou podporovou velmi málo. Chápu, že cílovka jsou malé děcka a Fenek, ale porovnávat takovou srágoru s hrami, co jmenuje mevi mi přijde na hlavu... příště tady budou lidi hrát Zaklínač 4 a on tady bude tvrdit, že má co hrát, protože vyšel My Little Ponny 2?

+ - -2
FenekFenek - 18.12.2024 v 18:54:23 - new

Jo, a GoTY asi taky vyhlašují děti. Zalez a nezáviď :)

+ - 0
HordaHorda - 18.12.2024 v 23:26:10 - new

Goty vyhlašuje prokázaný plejkobot...

+ - 0
FenekFenek - 19.12.2024 v 13:21:47 - new

Ty dokážeš vymyslet sebevětší pičovinu, jen aby ti seděly rovnice :)

Něco, jako polochozemci.

+ - 0
HordaHorda - 19.12.2024 v 13:13:11 - new

Vím, jak to funguje, ale zda to je realita, to nikdo neví... má to pod palcem Geoff Keighley, takže ten si s tím může manipulovat jak chce.

Taky vtipná výhra u Helldivers za "best ongoing"... u hry, kde se téměř nic nepřidalo. :-D Ale nad tím se nemá cenu pozastavovat

+ - 0
FenekFenek - 19.12.2024 v 10:06:09 - new
* editováno 19.12.2024 v 10:07:42

No však. A kdo má na to tedy vliv? Na to se ptám. Kapiš? :)

Tj. chci, ať si to zjistíš.

+ - 0
HordaHorda - 19.12.2024 v 09:43:53 - new

Když někdo přečte slova z obálky, tak měl na to vliv? Nebo tvoje představa je, že tam je seznam her a Sven Winke se rozhodne na místě? :-D

Astrobot zatím vyhrál jen Game Awards, hráči tu hru poslali hned v prvním kole do prdele, jinde zatím nic nevyhrál, celé to má pod palcem Geoff Keighley, který je jednoznačný plejkař. Nikdo do toho nevidí, mohli by vše zveřejnit, jak k tomu a tomu dospějí, ale to se nestane.

+ - 0
FenekFenek - 19.12.2024 v 00:47:38 - new

Něco si zjisti o tom, jak se o tech cenach rozhoduje. Možná budeš překvapený, kolik lidí o tom rozhoduje. A hru roku vyhlašoval Sven Winke, jestli se nepletu. Šéf Larian studios. To je plejkobot?

Kdo je proboha zase plejkobot? :-D u tebe jsou plejkoboti všichni, kdo nekriticky neuctívají Xbox. Tedy konzoli, která projela další generaci na plné čáře :)

+ - 0
FenekFenek - 18.12.2024 v 14:49:04 - new

Tolik se neprodalo ani Xboxů, ne? :-D

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 17.12.2024 v 23:16:26 - new
* editováno 17.12.2024 v 23:18:22

Jo dokonce z některejch X-Botů udělal PCčkáře, kteří si odskočej na Switch zahrát japonský píčoviny který nikoho nezajímaj :)

+ - 0
much0Jmuch0J - 17.12.2024 v 23:01:36 - new

uvidime jak uspeje v zahrade handheldu :)) (jak se suska)

+ - 0
much0Jmuch0J - 16.12.2024 v 20:18:19 - new

Přemejšlím, že koupím PS5 Slim s mechanikou, mechaniku nechám a prodám zbytek za 9k, chtěl by někdo tohodle vykrvence? Připravím se tak na PS5 Pro když je samostatná mechanika nedostupný zboží.

+ - 0
HordaHorda - 17.12.2024 v 08:48:59 - new

Nějak nechápu u člověka, co hraje, proč nekupuje tyhle věci day one? Místo toho jsi ochotný hrát dodnes na PS4 a připravuješ se na novou generaci těsně předtím, než vyjde nástupce? To je tvůj plán být po HW stránce vždy pozadu?

Chápal bych, kdyby za tím byla alespoň finanční úspora, ale není.

+ - 0
much0Jmuch0J - 17.12.2024 v 09:21:44 - new

Protoze vetsina veci day one dneska nefunguje? Protoze vyjdou obligatni DLC ktery ja mam za hubicku v GOTY edici? Protoze nehraju tolik a tak moc casto? Protoze mam jen par studii, od kterych beru day one? Protoze si na PS4, krom minimalnich vyjimek, zahraju vsechno co chci ja? A co na to Jan Tleskac?

+ - 0
HordaHorda - 17.12.2024 v 09:57:57 - new

Ok, ale stejně do toho jdeš ke konci generace... takže jsi vše, co jsi dosud hrál, mohl hrát v lepší kvalitě. Teď asi plánuješ PS5 Pro, což je po HW stránce na dnešní dobu stejně lowend a až bude PS6, budeš stále hrát na obstarožním HW a čekat zase na konec generace? :-D

+ - 0
much0Jmuch0J - 17.12.2024 v 10:52:40 - new
* editováno 17.12.2024 v 10:53:26

Me zajima PS5 jenom kvuli GTA. Nevadi mi hrat starsi hry a ta grafika zas o tolik lepsi neni, takze neni duvod. Podle her vzdycky a tuhle generaci? Zajima me minimum veci.

+ - 0
TragedyTragedy - 17.12.2024 v 11:07:24 - new

Grafika PS4 vs PS5 je teda imo výrazně lepší. Nehledě na pohodlí, rychlost, hluk...

+ - 2
sakiczsakicz - 17.12.2024 v 11:36:27 - new

Naprosto trefne, to pohodli hrani bez cekani na otravne loadingy me porad udivuje a jsem z toho nadseny. Za me nejvetsi skok kupredu.

+ - 0
much0Jmuch0J - 17.12.2024 v 11:53:03 - new

Ty loadingy jsou jediný, ale mám v PS4 Pro vlastní SSD kterej mi tu rychlost loadingů stáhl na půlku, co umí klasická PS4 Pro. Na PS5 jsem hrál několikrát a prostě mě to zatím nepřesvědčilo, sry. Ta konzole je odporná, velká, bílá, nechci to monstrum vidět dokaď nemusím. A zatím opravdu nemusím.

+ - 0
gygantgygant - 17.12.2024 v 11:57:05 - new

PS4 je škaredá, fakt. PS5 je ok.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 17.12.2024 v 13:03:18 - new

Klasická PS4 fat je hezká. 4 Pro už se mi moc nelíbilo. 5 mi taky přijde v pohodě, akorát moje rasistický já moc nezvládá, že je bílá...

+ - 0
HordaHorda - 17.12.2024 v 12:50:08 - new

ok je dost silné slovo, ale pro lidi bez špetky vkusu asi ok :-D

+ - -1
RoiserRoiser - 17.12.2024 v 14:42:44 - new

Mi se taky ps5 libi :-) a Xbox zase vubec

+ - 0
HordaHorda - 17.12.2024 v 13:39:03 - new

Gygante, PS5 je jednoduše hnusná. Viděl jsi nějaký podobný HW, co by byl tak odporny a řekl o něm, že je ok?

+ - 0
gygantgygant - 17.12.2024 v 13:28:32 - new

Ani smajlík nepomůže.

+ - 0
much0Jmuch0J - 17.12.2024 v 12:03:03 - new

To je subjektivní, mě se ty organický tvary nelíbí.

+ - 0
sakiczsakicz - 16.12.2024 v 22:33:25 - new

Jak rika Fenek nepropadej zachvatum paniky, hod se do klidu. Mechaniky budou.

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 16.12.2024 v 21:48:44 - new

Hlavní problém je, že to není nějaký geniální prozření, ale dělaj to všichni, kdo prodávaj ty mechaniky za 9k apod. Takže těch Slimek se bude všude válet hromada.

+ - 0
RoiserRoiser - 16.12.2024 v 21:06:06 - new

Taky jsem premyslel, ze to tak udelam, ale az moc se bojim, ze bych na tom moc prodelal :-D . Jestli fakt uz Sony neplanuje vyrobit dalsi mechaniky, jak psal Rocker, tak je to fail jak prase.

+ - 0
FenekFenek - 16.12.2024 v 22:18:12 - new

Je uplna blbost, ze nebudou dalsi mechaniky. Klid :)

Oni tu PS5 Pro nevyvijeli a nevyrabeli s touto moznosti, aby ji pak uplne opustili, jeste driv, nez to vlastne poradne mohl nekdo vyuzit. Navic toto je tam proto, aby oslovili co nejsirsi skupinu hracu. Tedy i ty, co chteji disk. A tech je, mezi temi nadesnci, kteri jsou ochotni PS5 Pro koupit, asi hodne. Je nemysl prestat vyrabet mechaniku. Ona bude. V zahranici uz vidam, jak jinruzne naskladnuji. Ale u nas ocekavam az po novem roce. Nekupujte predrazene mechaniky od zmrdu.

+ - 0
much0Jmuch0J - 16.12.2024 v 22:40:36 - new

Ja to vidim stale pozitivne, takze jsem v klidu. Ale mam obecne nutnost mit plan na plan, tak jen fabuluju. Driv jak za rok Procko stejne nehodlam kupovat ...

+ - 0
much0Jmuch0J - 16.12.2024 v 21:22:15 - new

Tak někomu kdo neřeší že má knihovnu online tohle může být u zadele, kryt na konzoli stojí pár kaček (narozdíl od mechaniky se dá sehnat, případně vytisknout) a je to jako fungl nová digital edice.

+ - 0
RoiserRoiser - 16.12.2024 v 21:42:24 - new

No sice to teoreticky fungl nove je, ale nejsem si jist, zda ti to nezrusi zaruku a to uz je dost velky faktor, podle me.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 16.12.2024 v 14:04:00 - new

Za chvíli hodí Horda ručník do ringu www.konzolista.cz/cl…

+ - 1
HordaHorda - 17.12.2024 v 08:41:40 - new

Už to je 10 let, co vše je na PC. U Sony tak 5 let, co háže vše na PC. Co je na tom teda nového?

+ - 0
FenekFenek - 17.12.2024 v 10:45:28 - new
* editováno 17.12.2024 v 10:45:40

Že všechny Xbox hry budou vycházet na PlayStation?

+ - 0
HordaHorda - 17.12.2024 v 12:48:37 - new

Další xbox má rozjet hry z PC, takže je to jedno. Otázka je akorát, jak budou další konzole výkonné, obávám se, že to bude v podobném duchu, jako doteď

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 17.12.2024 v 13:00:13 - new

Tak to vy bylo za tebe ok ne? Vždyť když byly hry hnusnější na X-Boxu, tak ti to nevadilo.

+ - 0
HordaHorda - 17.12.2024 v 13:42:34 - new

Xbox byl drtivou většinu času lepší, než PS... Naopak lidi s PS jsou zvyklí na to nejhorší. Problém je akorát v tom, že poslední generace už jsou automaticky dělané z toho nejhoršího HW, co je na trhu a to mi nepřijde ok. PS5 Pro mi jen dokazuje, že se to možná nezmění, ale nechci odsuzovat novou generaci, aniž bych ji videl. Jen mám oprávněně obavy

+ - 0
gygantgygant - 17.12.2024 v 17:41:22 - new

Panebože :O Léta s Xboxem a jeho pád na tobě zanechal nenapravitelné škody.

+ - 0
HordaHorda - 17.12.2024 v 12:48:36 - new

Další xbox má rozjet hry z PC, takže je to jedno. Otázka je akorát, jak budou další konzole výkonné, obávám se, že to bude v podobném duchu, jako doteď

+ - 0
gygantgygant - 17.12.2024 v 11:55:50 - new

Jaký Xbox?

+ - 0
much0Jmuch0J - 16.12.2024 v 20:34:14 - new

Ten už snad vyklidil pole dávno ne? Podle mě se raději dal na zahradničení nebo chov holubů ...

+ - 0
jarekjarek - 15.12.2024 v 20:35:10 - new

Něco o Zaklínači 4
www.sector.sk/novink…

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 15.12.2024 v 20:14:58 - new
* editováno 15.12.2024 v 20:16:16

Jinak kdyby to někoho zajímalo, tak týpci co odešli z CDP už o sobě pomaloučku dávají vědět a vydávají oznamovací trailer jejich hru The Blood of Dawnwalker “single-player open-world dark fantasy action-RPG with a strong focus on story and narrative." www.youtube.com/watc…
CEO tam je Konrad Tomaszkiewicz, což byl i režisér třetího Zaklínače. 13 ledna nás čeká plný představení.
Zní to slibně. Sem zvědavej.
Jejich web rebel-wolves.com//a>…

+ - 2
sakiczsakicz - 16.12.2024 v 12:42:16 - new

No snad to nedopadne jako Calisto Protocol.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 16.12.2024 v 12:54:15 - new

To sem zatím pořádně nehrál, ale much0j si to tady dost chválil, tak to asi zas tak marný nebude.

+ - 0
much0Jmuch0J - 16.12.2024 v 13:09:43 - new

Je to 7/10 pokud seš hodnej, pokud ne, nech to na 5/10. Já jsem hodnej, ale jsem spíš smutnej, než nasranej.

+ - 0
LennyKLennyK - 14.12.2024 v 06:34:35 - new
* editováno 14.12.2024 v 06:46:38

Jestli si někdo koupí Borderlands 4 po předchozích čtyřech hrách (a nevím kolik DLC) co byly jak přes kopírák, tak je u mě kretén. Ja si koupil trojku a hrál ji asi hodinu. A považuju se za kreténa, že jsem na to skočil. Víckrát ze sebe ale debila nenechám udělat. Navíc Pitchford je strašnej kokot.

+ - 2
jarekjarek - 14.12.2024 v 20:44:46 - new

Tak který díl Borderlands je nejlepší?

+ - 0
LennyKLennyK - 15.12.2024 v 13:34:20 - new

Všechny jsou téměř totožné a proto mi nejvíc v hlavě ulpela ta jednička. Taky jsem ji nejvíc hrál. Super bylo to halloween dlc do jedničky. Ve dvojce navíc myslím nebyl vůbec sniper jako hratelná postava, což mě mrzelo.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 15.12.2024 v 15:50:06 - new

Já mám v hlavě asi spíš dvojku, protože si z ní jako jedinýho dílu aspoň trochu pamatuju záporáka. Což se jinejm dílům vůbec nepovedlo.

+ - 0
sakiczsakicz - 15.12.2024 v 09:51:18 - new

Ja myslim, ze nejvic se povedla dvojka, i kdyz najit moc rozdilu mezi dily nejde. O par chabych vylepseni hernich mechanik se pokouseli, ale bylo toho malo a slabe. Ale v coopu pokud mas particku, k dobremu drinku a cigarku, muzes vybrat jakykoliv dil, poslouzi stejne. V tom je jedine kouzlo tehle serie a funguje vyborne.

+ - 1
much0Jmuch0J - 16.12.2024 v 13:16:17 - new
* editováno 16.12.2024 v 13:17:56

Je to super koncept, kterej ale dlouhodobě stagnuje. Když ohlásili Wonderlands, naivně jsem si myslel, že konečně udělali celý melee systém a komplet random generátor kolem toho. Že konečně bude i random zbroj atd. No, zase jsem jim na to skočil. Přitom se třetím dílem už maj tu různorodost lokací, nepřátel i zbraní tak zmáklou, že člověk nechápe, proč nejdou dál. Proč je to, jak píšete, jen inkrementální evoluce, než-li plnohodnotná revoluce, jakým první díl na poli FPS určitě byl. Nejsou to špatný hry, ale není to pro každého. Musí tě bavit frenetické střílení a neřešit hloubku motivace za tím vším. Já to mám rád, je to barevný, crazy, dobře se to ovládá a je tam toho tolik co zastřelit a před čím utíkat, že mě to jistě ještě dlouho nepřestane bavit. Ale ... je na tom znát, že už tomu trošku dochází šťáva. Myslím, jako sérii.

+ - 0
sakiczsakicz - 16.12.2024 v 22:31:44 - new

Stava tomu dosla s vydanim prequesequel dilu, to uz byl jasny ze se ubrali smerem zdimani znacky.

+ - 0
much0Jmuch0J - 17.12.2024 v 09:24:41 - new

Ale to myslim nedelali na svuj vlastni popud ale na 2K? Myslim, ze to i tehdy delalo nejaky B/C studio tam u nich ...

+ - 0
much0Jmuch0J - 17.12.2024 v 23:02:38 - new

Byl to Austin

+ - 0
jarekjarek - 15.12.2024 v 12:11:47 - new

Nekouřím, piju trošku radši :-D a v coopu nehraju.

+ - 0
sakiczsakicz - 15.12.2024 v 16:22:45 - new

Tak to absolutne neni hra pro tebe.

+ - 1
JHfr3akJHfr3ak - 14.12.2024 v 19:46:21 - new

Tý jo, já za celou dobu koupil snad jen jeden díl a to ještě za filutovku. Jinak to bylo třeba v plusku apod.
Ale dohrál sem myslím všechny. S kámošem tu sérii používáme jako takovou kulisu pro pokec, protože to z hráčovi strany nevyžaduje v podstatě žádnou větší aktivitu. U jiný hry by sis tak nepokecal, protože se musíš soustředit. V Borderlands tohle není vůbec potřeba. Všechny animačky skipujem, takže já vlastně dodnes ani pořádně nevím o co v tom jde :D

+ - 0
LennyKLennyK - 14.12.2024 v 20:15:21 - new

Za plnou jsem to samozřejmě nekupoval, taky za filutovku, ale i tak šílené zklamání. Pribeh je v tom dementní, ale to každý ví a nikomu to nevadí, ale co mě fakt nasralo u ty trojky, že ty questy byly ještě hůř designovany fetch questy než v ty jedničce. Pár jsem jich vydržel, ale pak jsem řekl že sorry, ale na další fetch quest (kde půlka času bylo cestování z bodu A tu bodu B) už seru. Kdyby to na sebe nějak plynule navazovalo jako v těch lepších akčních rpg, tak bych to třeba i dohrál, ale tohle fakt nešlo...

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 13.12.2024 v 19:45:11 - new

Matrix | The dude in the red dress.

www.youtube.com/watc…

+ - 0
sakiczsakicz - 13.12.2024 v 16:35:06 - new

Me se ta hlavni predstavitelka Intergalactic libi. Ma smrnc a je sexi, kozy ji taky nechali nevidim problem. Ze to neni pipka v latexu se ctyrkama ze silikonu neznamena woke picovinu. Me prijde, ze uz jsou nekteri lide pretavili v histerii. Produkt placement naprosto v poradku, kdo by nechtel vymazlenou lod od Porsche? Ja chci Cayenne verzi :) No a ty klasicky Ádi tam jenom sviti. Ma to cely takovej ten rostackej smrnc. Ja teda posilam dekovne motlitby svatemu Antoninovi za ty dary. Porad se rvalo, ze ro chce nove Ip od ND, porad se rvalo, ze uz ne Uncharted, porad se rvalo ze druhy dil znicil Last of Us, rvalo se ze ND dela hovno a jen same remastery a kdyz konecne neserviruji vystylizovanou novou IP tak se eve porad dal. Ten hate nechapu. Ja se na to hrozne tesim.

+ - 1
much0Jmuch0J - 13.12.2024 v 22:44:19 - new

Ja obecne resim charakter, takze uvidime jaka bude jako clovek. Oskliva neni, roztomila umi bejt a dirky ma dole urcite obe. Za me tohle v poradku.

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 13.12.2024 v 20:41:43 - new

Trailer super, miluju tenhle 80. retrofuturismus, všechny ty barvy, beaty. Hrdinka se zdá být správně drzá. Uvidímě o čem to celé bude, ale tohle mě určitě bavilo.

+ - 1
RoiserRoiser - 13.12.2024 v 17:50:50 - new

Mi treba tolik nevadi, ale ze ma smrnc nebo ze je sexy bych teda rozhodne nerekl :-D . Samozrejme ale zalezi na vkusu.

+ - 0
sakiczsakicz - 14.12.2024 v 01:20:12 - new

Otazka vkusu to je zcela jiste, ale oznacit to za woke pakarnu je blbost. Lita tam tahle gazela smrcnuta asii, pro me velice sexy.

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 13.12.2024 v 21:10:28 - new

Za mě hodně sexy :D A jsem zvědavý, jestli jí ten ježek povyroste, když bude uvězněná na té planetě. To by byla cool záležitost :D

+ - 0
LennyKLennyK - 13.12.2024 v 10:18:57 - new
* editováno 13.12.2024 v 10:19:18

Witcher 1 remake a pak pekne witcher 4 s Ciri... Jo to si nechám líbit :)
Trailer super, ale bude to zase dlouhá doba do vydání.

+ - 3
JHfr3akJHfr3ak - 14.12.2024 v 19:36:58 - new
* editováno 14.12.2024 v 19:37:23

Ta angličtina trochu rvala uši, ale jinak hezkej trailer.
Jen je trochu škoda že se nesnažej trochu upravit styl boje když je to ženská. Čekal sem nějakej vychcanej přístup a ona místo toho bojuje snad ještě víc silově než Geralt. Samozřejmě mi nejde o nějakej realismus, ale bylo by hezký kdyby to bylo trochu odlišený. Ale uvidíme jak to pojmout ve hře.

+ - 0
gygantgygant - 14.12.2024 v 20:38:54 - new

Mohla by mít třeba epické škrábání, kousání, škubání vlasů a stříkání mléka do očí, s nějakými vychytanými zpomalenými animacemi!

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 15.12.2024 v 10:35:14 - new

No já to spíš myslel tak, že by se spíš víc spolíhala na magii, než sílu a meč. Není náhodou nositelkou Starší krve?

+ - 1
gygantgygant - 15.12.2024 v 18:45:08 - new

Právě s tím kouzlením to měla, přinejmenším zpočátku těžké, protože to nemohla moc kontrolovat a vedlo to k přehnaným, mírně řečeno, efektům. Zato v meči a mrštnosti ji vychovali zaklínači na Kaer Morhen výborně, právě proto, že travám ji vystavit nechtěli a zaučení v kouzlech nechali na Yennefer.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 15.12.2024 v 18:53:42 - new
* editováno 15.12.2024 v 18:54:10

Já její schopnosti s mečem nijak nerozporuju. Jediný co sem tu chtěl říct že mi přišlo trochu škoda, že se její přístup k boji nesnažej udělat trošku jinej (a nebavím se o realismu).
Navíc já nejsem nějakej přehnanej odborník na Zaklínače, čet sem ho už dávno a mám to samozřejmě ještě domotaný i s tím co sem viděl ve hrách. Ale nějak mi nejde do hlavy proč by sakra podstupovala zkoušku trav (což je myslím potvrzený, že hra operuje s tím že k tomu došlo), když ji vůbec nepotřebovala. Kdyby ovládla to svý kouzlení, tak by byla mocná až kurevsky moc a o to by ji zkouška trav měla vlastně připravit ne? Navíc nebylo to náhodou určený jen pro mužský?

+ - 0
gygantgygant - 15.12.2024 v 19:40:31 - new

Chlapi měli ty svá "znamení" prsty, které byly ve srovnání s kouzly čarodějek k smíchu, proto se na ně čarodějky dívaly s despektem. Tedy na jejich schopnost čarovat. Pokud jde o jejich mužskou přitažlivost, tam to naopak bylo v pohodě, měly pro ně slabost. S tou zkouškou trav máš samozřejmě pravdu, moc to smysl nedává. Možná prostě chtěla být zaklínačkou se vším všudy. Koneckonců adorovala jak Geralta, tak Yennefer, chtěla být obojím, jak čarodějkou, tak zaklínačkou. Spíš vidím problém, kdo by jí zkouškou trav provedl, rozhodně nikdo ze zaklínačů, které známe, navíc v době, kdy éra zaklínačů prakticky skomcila. Nejspíše se to stane někdy jindy a někde jinde, díky té její schopnosti cestovat mezi světy. Určitě to bude celé přitažené za vlasy, ale i tak se těším.

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 16.12.2024 v 10:00:07 - new

Tak prý už to v nějakém podcastu vývojáři potvrdili, že přerod v zaklínačku nastane až v rámci hraní. Vymyšlený to mají prý už od vývoje W3. Tak jim budu věřit, že to bude dobrý :)

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 16.12.2024 v 11:04:41 - new

Tak o tom možná měli držet hubu a nechat si to jako překvapení. Samozřejmě pokud k tomu nedojde po první herní hodině.

+ - 1
sakiczsakicz - 16.12.2024 v 12:43:50 - new

To rozhodne melo zustat pod poklickou i kdyby to bylo v te prvni hodine, je to celkem zasadni vec pro zasadni postavu.

+ - 0
LennyKLennyK - 16.12.2024 v 11:10:19 - new
* editováno 16.12.2024 v 11:32:13

Zatím jsme roky od vydání, takže za mě to neměli ještě oznamovat. Podobně jako strašně brzo oznamovali cyberpunk....

+ - 1
much0Jmuch0J - 16.12.2024 v 20:33:39 - new

Já se obávám UE5. Ten engine není tak zázračnej jak se tvrdí a optimalizace je u posledních verzí sprostý slovo. A to jako hodně sprostý.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 16.12.2024 v 12:03:48 - new

Jo s tím souhlasím. Já když někde čet že teď chtěj něco oznámit, tak mi to přišlo jako kravina když doslova před chvílí teprve začali s pořádným vývojem.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 16.12.2024 v 12:03:48 - new
* editováno 16.12.2024 v 12:04:20

Double.

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 15.12.2024 v 21:27:43 - new

Já doufám, že to přitažený za vlasy nebude, pořád jim věřím. A když už jo, tak by bylo děsně cool dozvědět se to až ve hře při hraní.

+ - 1
WidlCZWidlCZ - 15.12.2024 v 18:21:58 - new

Já jsem hodně zvědavý jak tohle všechno zaonačí. Zkouška trav by pro ni neměla být zrovna to pravý ořechový i díky starší krvi. Třeba to dali se Sapkowskim nějak rozumně dohromady. Viděl jsem fotku, kde je obalený snímači na motion capture, takže asi i nějaká malá rolička bude :D

A nejvíc by se mi asi líbilo, kdyby nebyla od začátku tou hotovou zaklínačkou, ale ten přerod by se odehrál až při hraní.

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 13.12.2024 v 21:08:12 - new

Trailer naprosto parádní. Mazec kam to studio za ty roky dospělo. Skvělí animátoři, grafici, střihači. Hrajou dlouhodobě první ligu.

+ - 2
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek