Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



32
28
18
8




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online:


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
jarekjarek - 26.07.2024 v 06:16:50 - new

Na Epicu zdarma F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch
youtu.be/eOqif3M_UFY

A balíček s názvem Exclusive Outfits Pack pro free-to-play hru Olympics Go! Paris 2024
youtu.be/yhcPryGi5tM

+ - 0
TragedyTragedy - 26.07.2024 v 13:27:47 - new

FIST je dost super. Ten doporučuju!

+ - 1
LykantropLykantrop - 25.07.2024 v 10:55:43 - new

V Gamepassu od včera předposlední Call of Duty a dneska by měl Activison nahodit Crash Bandicoot tu remaster Trilogii.

+ - 0
gygantgygant - 25.07.2024 v 10:13:06 - new

Někdo tu hrál FF16, a psal, že to je hovadina. Tak podepisuju. Je to neuvěřitelně povrchní, hloupá hra. Herní mechanismy jsou jako dvacet let staré. Postavy povrchní, dialogy neskutečně tupé, postavy často odpuzující vzhledem i svým projevem, cutscény směšné, navíc dlouhé, roztahané a zbytečné, svět nesmyslný, mapy trapné, prázdné, s respawnem, s nekonečně řetezenými arénkami, repetitivním combatem. I ta hudba je povrchní a iritující. Questy urážlivě debilní. RPG nulové. Vybavení, exploring, obchody atd nemají prakticky žádný smysl. Hra je lehká i na combat obtížnost, a to tam je story obtížnost a možnost nasazení "accessibility" gearu, neumím si představit, jak se to pak "hraje" s tím. Asi jako sledování filmu, ten je ale nezáživný, a ani ty bojové scény nejsou zajímavé, prostě je obrazovka zanesená blýskáním ohně a blesků a čtverečkama jisker. Tahle "hra" nesnese vůbec srovnání s jinými akčními hrami, kterých je okolo hromada a které zdaleka nedosahují hodnocení jaké má tahle sračka, ta má totiž od recenzentů i hráčů řádově osmičku. To je k nepochopení, protože tohle vyrobit třeba Piraně, tak je všichni roznesou. Jenže do Piraní se kope a FF je naopak asi nějaký chráněnec. I Elex je totiž proti tomuhle skvost.

Tak za mne, je to jen pozlacené nablýskané zastaralé hovno. Je to přehlídka všech herních nešvarů a klišé, na jaké si vzpomenete.

+ - 4
RoiserRoiser - 25.07.2024 v 19:09:19 - new

No ja to koupil nejak na zacatku roku a jsem tam nekde v pulce teprve. Dost me to na zacatku bavilo, ale postupem mi zacaly vadit ty megacaste cutsceny, casto clovek fakt popojde jen par metru a spusti se dalsi 10min cutscena :-D . Musim se proste smirit, ze ackoli je FF8 ma nejoblibenejsi hra, tak jine FF mi proste nesedi. X, XV nebo Remake 7, nic z toho me neoslnilo.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 25.07.2024 v 11:41:23 - new

Jo časy kdy byla FF událost už jsou pryč. Square to dává do pracek snad každýmu kdo si řekne a takhle to dopadá. Já to ještě ani nehrál a ani nevím jestli se do toho vůbec pouštět...

+ - 1
cbspikecbspike - 24.07.2024 v 16:58:30 - new

Steam deck asi nema cenu brat jinak, jak od Valve, co? Nejde mi o nejakej poser, za co nejnizsi cenu, ale proste z nirmalniho shopu u nas asi jen, kdyz ho chci hned v den, kdy se rozhodnu, souhlas?

+ - 0
RybaRyba - 25.07.2024 v 12:01:36 - new

Zdar, klidne ho prodam. Mesic stary, jako novy primo ze Steamu. Kdyztak napis PM

+ - 0
cbspikecbspike - 25.07.2024 v 18:09:37 - new

Diky, spis az v zari ho budu brat. Ale teda cim se ti tak zprotivil? Cim nenaplnil ocekavani. Ja to chci na tahovky hlavne

+ - 1
RybaRyba - 26.07.2024 v 06:05:59 - new

Long story short, me uz hrani vubec nebavi :D Ale je to fakt husty zarizeni, skvele se drzi, super vydrz. Ty tahovky budou na tom asi super. Mam ho tedy udrzovat v pribalene tasticce? :D

+ - 0
cbspikecbspike - 26.07.2024 v 07:04:49 - new

Škoda, že to u tebe neprobudilo stejnou renesanci hrani jako u Fenka. Diky za nabidku, posli ho dal. Ja fakt az v zari budu brat.

+ - 0
much0Jmuch0J - 25.07.2024 v 19:32:24 - new

Tyjo, dobrej nápad, na tahovky. Celkem si umim představit na tom i tu svoji hru. Jak otevřený prostředí ten SteamOS je? Dá se v tom vrtat? Víte někdo?!

+ - 0
FenekFenek - 24.07.2024 v 20:08:07 - new

Bral jsem to od Valve.

+ - 1
sakiczsakicz - 24.07.2024 v 19:35:54 - new

Zkusenost nemam, ale logicky bych koupil taky primo od Valve. Cenove to taky vychazi nejlepe. Pokud to nemusis mit hned zitra, tak rozhodne souhlas.

+ - 0
LennyKLennyK - 24.07.2024 v 17:17:18 - new

nevim, jaký jsou kde ceny, ale logicky pokud by byl všude stejně drahý, tak ho beru v nějakým shopu co máš blízko kvůli případné reklamaci. Nevím odkud to posílá steam, předpokládám z německa, belgie, polska a to se pak ty reklamace řeší nahovno.

+ - 0
cbspikecbspike - 24.07.2024 v 19:22:20 - new

Takhle do daleka jsem reklamoval xbox 360 a i ten nejnovejsi a pohudka. Porste prijede kuryr a pak to i priveze kuryr.

+ - 0
LennyKLennyK - 24.07.2024 v 20:11:09 - new

ok, good luck. ja s tim tak ruzovy zkusenosti nemam bohuzel.

+ - 0
jarekjarek - 24.07.2024 v 07:04:05 - new
* editováno 24.07.2024 v 07:08:23

Na epicu zdarma horor Maid of Sker
youtu.be/8I2d0uk7u5c

a Arcade Paradise
youtu.be/500SgaGO3j0

A mají slevy
store.epicgames.com/…

+ - 0
OGLocOGLoc - 22.07.2024 v 08:52:50 - new

Narazil jsem na jednu AI s názvem Suno AI, která umí překvapivě dost slušně udělat song (i v češtině) na základě vašeho (nebo vygenerovanýho) textu a upřímně, občas se tomu povede vytvořit fakt poslouchatelnej a návykovej song :D

Zkusil jsem něco tématickýho do zdejší komunity :D - suno.com/song/d5eccc…

Vzhledem k tomu že teď dost hraju Fallout 4, napsal jsem text o Brotherhood of Steel a tenhle song zatím beru za nejpovedenější :D - suno.com/song/1389a9…
Ale udělá vám to song v nejrůznějších stylech, můžete to udělat jako rock, rap, klasiku, orchestrální, ženský nebo mužský hlas, agresivní projev, silný basy atd atd, fantazii se meze nekladou :) - suno.com/song/d85b47…

A občas ani vygenerovanej text na základě vámi napsaných instrukcí o čem by měl text být nezní úplně blbě, v tomhle případě to bylo něco jako "Napiš text k songu o lásce k gamingu, úniku z reality" :D - suno.com/song/25fc13…
Případně "Zmiň tyhle hry" :D Ale občas to nedává smysl :D - suno.com/song/eeefa1…

A co vy? Zaujala vás nějaká AI? Začíná mě překvapovat co všechno dokáže.

+ - 1
cbspikecbspike - 23.07.2024 v 05:31:38 - new

Text hrozna mrdka, ale zas odpovida tomu, jak si BoS pokurvila pro sve potreby Bethesda. Takze to odpovida ty čtyřce a asibted splněné zadání.

+ - 0
OGLocOGLoc - 23.07.2024 v 10:23:46 - new

Je to primárně o BoS ze čtyřky, vím že by ten text měl v opačným případě vypadat úplně jinak :D Bylo to spíš takový for fun

+ - 0
sakiczsakicz - 22.07.2024 v 20:59:27 - new

Konecne jsem mel cas si to i poslechnout, ne jenom procist ty texty a jsem klidny. Zeppelini to nejsou dokonce i do kvalitniho konzumu to ma hodne daleko, chvilema se to ani neda poslouchat. Pripomelo mi to tvorbu Alkehol, ktera vznikala v hospode Na slamniku ve stavu na kasi, cili kvalita bidna, ale byl tam aspon ten lidsko alkoholni presah, coz AI nema a mit nebude. Me se to nelibi.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 22.07.2024 v 18:01:40 - new

Na to že je to vygenerovaný to fakt nezní vůbec špatně. Láká mě to vyzkoušet. Je tam nějaká cenzura? Povolí ti to i rasistický a xenofóbní texty?

+ - 0
OGLocOGLoc - 22.07.2024 v 21:26:06 - new
* editováno 22.07.2024 v 21:39:25

Sprostý slova mi to řeklo, jestli to cenzuruje rasismus atp. nevím ale pochybuju. Není to ChatGPT, takže ti to nazpívá cokoli tam napíšeš.

+ - 0
LupulinLupulin - 22.07.2024 v 13:29:02 - new

sem nevěděl že Kabát udělal skladbu o BoS.....
dělá to konzumní hudbu - a tu to dělá vcelku dobře, takže pak si važme lidí kteří to mají jinak.....třeba se proseje zrno od plev....
Až to AI udělá muziku a texty od Zeppelinů tak sme v piči pánové!

+ - 2
much0Jmuch0J - 23.07.2024 v 03:03:52 - new

nevim jestli jste slyseli o tom novym fenomenu, "AI inbreeding", celkem logický výsledek :D

+ - 0
sakiczsakicz - 22.07.2024 v 13:55:39 - new

Tak toho se nechci dozit.

+ - 0
TragedyTragedy - 22.07.2024 v 09:33:25 - new

Suno je celkem super, taky mě to překvapilo. Podle mě to je nějaký leak a už v tom dělají hromadu let 90 % popu :D

+ - 2
OGLocOGLoc - 22.07.2024 v 11:30:49 - new

Máš pravdu, když tam zadáš dobře napsanej text, dokáže to udělat dobrej banger :D

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 22.07.2024 v 09:18:10 - new

Na tohle jsem taky narazil, ale ty umělý, robotický, naefektovaný vokály mi trhají uši. To se prostě nedá poslouchat :)

+ - 1
OGLocOGLoc - 22.07.2024 v 11:29:01 - new

Je poznat že je to počítačově o tom žádná, ale s každou verzí se to o dost zlepšuje takže bych se nedivil kdyby za chvíli neměli interpreti co žrát :D

+ - 0
sakiczsakicz - 21.07.2024 v 15:22:05 - new

Americka federalni obchodni komise ma vyhrady ke krokum Microsoftu.
Degradace produktu – odstranění nejcennějších her z nové služby Microsoftu – v kombinaci se zvýšením cen pro stávající uživatele, je přesně ten druh poškození spotřebitele v důsledku fúze, pred kterym FTC varovala. Růst cen a degradace produktů – v kombinaci se sníženými investicemi společnosti Microsoft do produkce a kvality produktů prostřednictvím propouštění zaměstnanců [...] jsou charakteristickým znakem firmy uplatňující tržní sílu po fúzi,“ dodává s odkazem na nedávné odstávky společnosti. studia za Hi-Fi Rush a Redfall.

Reakce MS:
V nedávné odpovedi zaslané soudu prostřednictvím Toma Warrena z The Verge Microsoft uvádí, že FTC „předkládá zavádějící fakta a je to jen pokus agentury obhajit svůj případ v odvolání“. Společnost MS se snaží bránit nový tier Standard poukazem na to, že nyní zahrnuje „funkci pro více hráčů“, něco, co zaniklá úroveň neobsahovala. Argumentuje také tím, že zvýšení cen Ultimate je oprávněné, protože služba zjevně „nabídne vyšší hodnotu“ s hrami prvního dne, jak tomu bylo vždy, a zároveň poukazuje, jak Call of Duty nikdy nepřešlo na předplatitelskou službu ze dne na den po akvizici.

+ - 1
HordaHorda - 21.07.2024 v 18:09:53 - new

FTC s tím nic neudělá... Game Pass se obecně neřešil v těch sporech, ale cloud. Že zvýší cenu Game Passu jim nehraje vůbec do karet, protože to nemá s tím, co řešili nic společného. Museli by např. zdražit cenu Call of Duty, aby to mělo váhu.

A s těmi vyhazovy je taky problém, protože jen letos téměř každá herní společnost vyhazovala lidi i bez toho, aniž by koupili Activision...

Lidi by ale mohli dělat tlak na Game Pass Standard, který sice zahrnuje MP, ale degraduje jej o day one hry (asi jen některé), přidají něco, co asi ti lidi ani nechtěli, ale odeberou něco, za co lidi platili. Jenže tady zase může být problém, že Game Pass for Console asi moc lidi nemělo...

+ - 0
sakiczsakicz - 21.07.2024 v 22:13:46 - new

Microsoft promised that 'the acquisition would benefit consumers by making [Call of Duty] available on Microsoft's Game Pass on the day it is released on console (with no price increase for the service based on the acquisition),'" the FTC noted, highlighting the inconsistency with current actions.

On page 25 of the memorandum defense against the FTC's motion for a preliminary injunction to block the Activision Blizzard merger, Microsoft lawyers have clearly specified that no price increase is planned based on the acquisition.

+ - 1
HordaHorda - 21.07.2024 v 23:08:26 - new

Jenže tohle se nedá prokázat... to je ten problém. Po dokončení akvizice se nezvedla cena GP, zvedne se rok po akvizici a to nemáš jak dokázat, že je ovlivněno Activisionem, když téměř každé předplatné v posledním roce zvedlo cenu (včetně PS+) a byla vysoká inflace. FTC je banda blbů, ti nejsou schopni vůbec nic obhájit a nemají nikdy pořádné argumenty, případně stačí tyhle "obecné" odpovědi, které pak napadají, ale ve skutečnosti se nedají napadnout. Ale co čekat od nich, když jako největší problém viděli v tom, že by Xbox mohl mít exkluzivní santa claus obleček v Call of Duty.

+ - 0
much0Jmuch0J - 21.07.2024 v 22:41:47 - new

nech ho, Horda do toho vidi lip :)) nech si dat nejakou fin radu, ma v tom praxi kluk usata!

+ - 0
sakiczsakicz - 21.07.2024 v 22:54:53 - new

Jo to je jasny, ja si s nim nehodlam zahravat, vim moc dobre, ze by me spalil na prach, jen jsem postnul nejaky to info pro doplneni. Nic jsem tim nemyslel.

+ - 0
TragedyTragedy - 19.07.2024 v 12:49:46 - new

Jestli tu někdo koukal na Halo, tak další série už nebude. Já na to nekoukal, ale zpacování prý bylo skvělý.

+ - 0
sakiczsakicz - 19.07.2024 v 20:46:46 - new

Tak to me mrzi, me se to libilo. Zpracovani jak kdy, ale v kostce dobry. Takovy easy scificko na relax.

+ - 0
jarekjarek - 19.07.2024 v 20:50:00 - new

Ale seriál Fallout je lepší ne?

+ - 0
sakiczsakicz - 19.07.2024 v 20:52:11 - new

Nemuzu posoudit, zadny fallout jsem nehral. Serial jsem videl 1 a pul dilu a uz jsem se k tomu nevratil.

+ - 0
much0Jmuch0J - 20.07.2024 v 15:17:57 - new

New Vegas je skvělej, jinak Bethesdí Fallouty stojej za starou bačkoru.

+ - 0
gygantgygant - 20.07.2024 v 18:36:31 - new

A mně se Bethesdí Fallouty líbily. Ne že by nemohly být lepší. A bez té jejich trojky by žádné Vegas nebylo. Jo a tu 76 nebo jaké to má číslo jsem nehrál.

+ - 0
much0Jmuch0J - 20.07.2024 v 19:04:49 - new
* editováno 20.07.2024 v 19:05:03

Ano, z 3 jsem byl v době vydání u vytržení, ale Obsidian s New Vegas dokázal, že se to dá udělat 100x líp. F4 byla vysloveně zklamání. Od tý doby žádnou BGS hru nehodlám koupit, nemám důvod, když je trh plný mnohem více kvalitnějších titulů, které si moje peníze zaslouží víc než ulhaný kecka Toddík.

+ - 0
OGLocOGLoc - 22.07.2024 v 09:08:18 - new

Fallout 4 jako RPGčko zkalamalo ale já se u toho i tak skvěle bavím. Nejvíc asi u stavění settlementů, ikdyž chápu že koho to nechytlo tak to bere jako nutný zlo, a průzkum světa kterej je fakt pěknej taky beru za velký plus.
Jinak trojka zůstane navždy v mým srdíčku :D a New Vegas jsem několikrát rozehrál ale to zasazení do pouště jsem prostě i přes jeho kvality nedokázal dohrát.

+ - 1
much0Jmuch0J - 22.07.2024 v 10:20:08 - new

Tak vidis, nekomu staci janky minecraft a dil s nejlip napsanym scenarem, skalou questu i moznostma ovlivnit na nekolik zpusobu jak questy skonci neda kvuli pousti.

Ja dam vzdycky prednost pred kvalitnim RPG (na urovni takovyho BGIII) pred pitomouckou slataninou jakym byl F4.

Proste vseobecny upadek moralky, vkusu a estetiky, naprosto bezny chod dejin :))

+ - 0
RoiserRoiser - 19.07.2024 v 16:00:00 - new

Videl jsem obe rady, dal bych tomu tak 5/10. Druha rada byla o dost lepsi, nez prvni, ale i tak to melo velke nedostatky (Master Chief vetsinu casu bez brneni, lol). I kdyz teda konec druhe rady mi daval nadeje, ze by se to do budoucna mohlo zlepsit, tak me zas tolik neudivuje, ze to skoncilo.

+ - 0
targumurestargumures - 19.07.2024 v 14:47:14 - new

Zatím jsem viděl první sérii jenom a jako herní adaptace hrozné, jako samostatný příběh divné. Druhá je prý mnohem lepší ale a blíží se k originálu.

Každopádně to pokračovat ještě může, producenti budou hledat nového vydavatele.

+ - 0
HordaHorda - 19.07.2024 v 13:05:04 - new

U druhé série jsem na začátku, ale za sebe jsem rád. Nemám obecně rád seriály a tohle bylo prostě "ok", nic víc. Ještě bych byl rád, kdyby zrušili Zaklínače, ten není ani "ok"

+ - 0
LennyKLennyK - 19.07.2024 v 13:09:22 - new
* editováno 19.07.2024 v 13:09:42

Lol dyt ho zrušili. Myslím jedna sezóna a konec. Od první série sranec bohužel. Já viděl dvě. Škoda, že se toho neujalo hbo.

+ - 0
LennyKLennyK - 19.07.2024 v 12:58:53 - new

Otázka, jestli na to kromě Hordy a Targa někdo koukal? Vypadá to, že ne... :(

+ - 0
gygantgygant - 19.07.2024 v 08:54:03 - new

Líbil se někomu Hades? Sáhl jsem po něm jako po oddychovce, že mu chvíli věnuji, že když tak zkusím dojet hlavní příběh. No je to umně udělaná návykovka, a i když mám docela výhrady k určité (malé) části obsahu, tak se to dá překousnout, protože hratelnost je super a už se nedivím těm GOTY oceněním i solidnímu uživatelskému skóre. Hru jsem dohrál do epilogu no a těším se na Hades 2. Jo, hra není pro Hordu, děláte tam pořád to samé a nepřátelé po vás jdou.

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 19.07.2024 v 16:57:30 - new

Jo jo, perfektní hra, hrozně návyková. Moc se těším na dvojku.

+ - 1
JHfr3akJHfr3ak - 19.07.2024 v 11:54:44 - new

Jo je to výborný. Naprosto čistej gameplay bez zbytečnejch píčovin navíc. Má to i hezkej art styl. S tím obsahem souhlasím, těch arén mohlo bejt víc a taky by mohli bejt členitější.
Jediný co mi občas trochu vadilo že tam těch efektů bylo až moc a já už ztrácel přehled nad bojištěm.

+ - 1
gygantgygant - 19.07.2024 v 17:53:17 - new

Máš pravdu, že některé arény byly prostě mikroskopické. Ale já to vlastně myslel jinak, on ten art je super, ale určitá jeho část překročila takovou hranici iritující infantilní mangy, že už to na mne bylo moc, zato ten zbytek byl celkově extra. Taky na mne trochu víc homotématiky, než bych bral jako na pohodu. Ale jinak ten art, namluvení, a hlavně hratelnost parádní. Jo a nezapomenout na skvělý soundtrack.

+ - 0
LennyKLennyK - 19.07.2024 v 12:48:32 - new

Mě vadilo jen to, že je to roguelike. Kdyby to bylo akční RPG s postupným dlouhým průchodem na více obtížnosti styl diablo, tak by to byla idealka....

+ - 0
much0Jmuch0J - 19.07.2024 v 13:37:16 - new

tohle budu muset zohlednit u ty svy hry, taky planuju roguelite ale udelam asi i volitelnej easy mod co si pamatuje progress.

+ - 0
LennyKLennyK - 19.07.2024 v 14:52:10 - new

to neni o tom, ze by to bylo tezky, ale ze opakujes stejné lokace v krátkém čase po sobě dokola. to me na rougelike sere nejvic. Třeba POE už je pouze na jednu obtížnost, ale je to dlouhé, takže se ty lokace pořád mění.

+ - 0
much0Jmuch0J - 19.07.2024 v 17:01:19 - new

to je prave neco, cemu se chci vyhnout, aby pak cloveka bavilo opakovat ty lokace. snazim se to kompenzovat solidnim gameplayem a sirokou skalou moznosti, ktery ma hrac k dispozici, ale hodlam nechat nekterej progress, at nechodis uplne od piky (stav questu, inventar). uz ted tam muzes ztratit expy pokud umres driv nez je seberes. ale to doladim podle betatestu.

+ - 0
HordaHorda - 19.07.2024 v 09:18:03 - new

Za mě jedna z nejhorších her... gameplay není zábavný, jen mačkáš jak kokot tlačítka co nejrychleji, tím celý gameplay končí... ale i přesto jsem to projel do konce, ani nevím proč :-D

+ - 0
jarekjarek - 19.07.2024 v 19:25:47 - new

Bo tě to bavilo... :-D

+ - 2
gygantgygant - 19.07.2024 v 10:54:00 - new

Ale vždyť píšu, že to není pro tebe, to je jasný, že tě to nemohlo bavit. Hm, ještě, co byl pro tebe konec? První poražení Hadese, nebo jsi pokračoval? A taky, právě to, že jsi to dojel, přestože hra není pro tebe, nesvědčí o určité kvalitě hry, že tě dokázala udržet, ať už to bylo čímkoli? Já rozehrát jednu z nejhorších her (napsal jsi to jako obecný fakt, takže jedna z nejhorších her, co ses asi vůbec setkal), tak ji nebudu hrát, natož dohrávat, ale švihnu s ní.

+ - 1
much0Jmuch0J - 19.07.2024 v 14:01:46 - new

Já jen doufám, že tím ztratil solidních pár minut svého drahocenného času ;)

+ - 2
HordaHorda - 19.07.2024 v 11:35:18 - new

jo, asi to bylo chytlavé i přesto... nevím jak to tam bylo, asi 10 krát to "projet", nebo 5 krát? No prostě tohle jsem udělal... ale to už mi nepřišlo tak hrozné, protože když už ses dostal do té fáze, kdy to jednou projedeš, tak těch dalších X už bylo vlastně hned.

+ - 1
LennyKLennyK - 19.07.2024 v 10:42:11 - new

WTF? tvl to má absolutně špičkový gameplay....

+ - 4
HordaHorda - 19.07.2024 v 11:44:34 - new

Nějak nevidím nic špičkového na tom, že mačkáš několik tlačítek pořád dokola, k tomu nesmyslně rychle a bezmyšlenkovitě... ale i přesto jsem u toho vydržel, bavilo mě vybírat ty skilly, vylepšovat postavu a ten průchod byl celkem rychlý, i vzhledem k tomu, že to byl rogue like, které obecně nemám rád...

Nebo co tam bylo špičkového na gameplayi? To lidem fakt přijde ok, když někdo udělá gameplay - mačkej 3 tlačítka pořád dokola?

+ - -1
LennyKLennyK - 18.07.2024 v 08:12:04 - new

XSHIT RIP:
x.com/tomwarren/stat…

Předpokládám, že další generace xcrapu už nebude. A bude se to tlačit buď na pc, nebo cloud.

+ - 2
TragedyTragedy - 18.07.2024 v 11:42:56 - new

Já si myslím, že další Xbox ještě bude. Přece jen na tom trhu není zas tak velká konkurence (jen 3 hráči) a tak to MS nebude chtít jen tak pustit.

+ - 0
HordaHorda - 18.07.2024 v 10:46:06 - new
* editováno 18.07.2024 v 10:47:47

Konzolový trh stagnuje/klesá... nedává smysl spoléhat jen na HW, je to utopie. Nintendo může vydat Switch 2, který třeba nebude prodejně úspěšný a ze dne a den hodnota firmy jde do hajzlu, asi jako pár let zpět s WiiU, kdy hodnota firmy výrazně klesla. To samé platí o PS. Mohou být jen úspěšní, pokud se jim prodává HW, pokud se neprodává, jsou v hajzlu a s vydáním každé generace jdou všichni vždy do rizika. MS jde na to mnohem lépe, HW Xboxu nemá prioritu, do budoucna bude stále, ale stále víc jako doplněk do byznysu, asi něco jako Steam Deck, na kterém Valve taky nestojí a je jim jedno, zda toho prodají hodně, nebo málo, firmu to nijak neohrozí.

Pokud MS přejde s Xboxem na "PC-box", bude to nejlepší zpráva v konzolovém světě za celou historii.

Ale tady experti, kde jediné finanční zdatnosti jsou to, zda vyjdou z výplaty, nebo ne, budou vědět mnohem více... :-D

+ - -1
much0Jmuch0J - 18.07.2024 v 10:54:32 - new

Nez se vrhnes do financni gramotnosti, analyzy trhu a urazeni mistniho osazenstva na zaklade jejich fin. rozhodnuti, doporucoval bych se doucit pravopis a skladbu vet.

+ - 0
HordaHorda - 18.07.2024 v 11:11:08 - new

vážně? Píšeš bez diakritiky a:

ty lidi jsou fakt zmrdimezera ... male studio, kterymukterému by solidni prodeje pomohliy udelat dalsi dil jeste o kapanek lepsichybí čárka je setnut inkvizitorskym mecem svych vlastnich lidi, ktery jej zradili. Nikdo jinejjiný nez fanousci to totiz bejtbýt nemohli,tečka ta hra je tak nichečárka ze to musel bejtbýt budto nejaky vyvojar, amezera nebo nedockavej fanda. zrada z vlastnich rad, uz se nedivim Horusovichybí čárka ze vyhlasil lidstvu klatbu.

Chápu, že tady lidi píší ve spěchu, stejně jako já, proto tady neřeším tyhle kokotiny, ale když už se někdo takový najde, měl by umět psát, než začne kritizovat :-D

+ - 0
gygantgygant - 19.07.2024 v 08:46:30 - new

Tolik práce a taková kokotina. A "budto" ti nevadí, šuldo? A co "ty" a "zrada" s malými písmeny na začátku vět? A co to skloňování jména Horus, je to cajk? Nebyl jsi důsledný a to ses přitom tak dřel s tučným fontem. A než začneš urážet okolí, měl bys sis udělat inventuru na vlastním dvorku, čili ve svém mozku. Kurňa, tady je takové sucho, že už se řeší takovéhle pitominy.

+ - 0
HordaHorda - 19.07.2024 v 09:01:20 - new

myslíš, že jsem to šel důkladně slovo po slově? :-D Navíc některé opravy nedávají ani smysl, buďto se dá použít. Aby bylo velké písmeno, musela by být tečka, ale když napsal čárku (nebo nic), proč bych měl kritizovat, že nenapsal velké písmeno? :-D je tam i nedockavej apod. Ale je to jedno, protože jsem chtěl jen poukázat na to, že kritizuje tady něco a sám píše jak prase :-D

A koho jsem urazil? Většina lidí prostě nemá pod kontrolou ani své finance, ale dokáží zhodnotit hospodaření a rozhodnutí úspěšných firem, které se topí v penězích... :-D

+ - 0
much0Jmuch0J - 18.07.2024 v 12:13:11 - new

:))

+ - 0
much0Jmuch0J - 18.07.2024 v 09:44:42 - new
* editováno 18.07.2024 v 09:44:54

MS je skvelej, utratit 75 miliard dolaru (1 734 300 000 000 CZK) za studia a mezitim pohrbit platformu, kterou ty akvizice meli zachranit. Muhehehehehhe

+ - 1
LennyKLennyK - 18.07.2024 v 09:51:52 - new

V MS klasika. Viz Nokia, Linkedin a dalsi picoviny... Kupuji firmy bud za zenitem, nebo komplet v prdeli. A tohle uz je jenom tresnicka na dortu, kde je videt, ze si s tou herni divizi nevedi rady a planuji se toho HW zcela zbavit, jelikoz na tom prodelavaji kalhoty a museji to dotovat z jinych divizi. komplet haluz.

+ - 0
much0Jmuch0J - 18.07.2024 v 10:48:35 - new

Za promile promile ty castky ti dam dohromady studio slozeny z tech nejlepsich lidi a vyseru ti hit co ti vydela 1000% vlozene castky. Lidi chteji kvalitni hry, to je vse, zadna veda, dukazem jest nespocet indie titulu, ktery v popularite valcujou giganticky studia.

+ - 0
TragedyTragedy - 18.07.2024 v 11:41:51 - new

Jo, lidi chtějí kvalitní hry, to je jasný. Ale udělat dobrou hru je sakra těžký a je to dost věda...

+ - 0
much0Jmuch0J - 18.07.2024 v 12:15:16 - new

Je a není. Záleží co je tvým cílem - u hry by to měl být gameplay, často pak stačí jednoduchej nápad bez cmrndy okolo. Šachy jsou neskutečně primitivní hra, ale ... :)))

+ - 0
HordaHorda - 18.07.2024 v 11:01:24 - new

Jojo, na jednu úspěšnou indie hru připadá kolik tisíc neúspěšných? :-D Kolik blbostí se chytlo ve velkém a kolik kvalitních her prodejně propadlo?

Tyhle kecy miluju, jak každý ví, co udělat nejlépe, jak vyřešit jakýkoliv problém, jak vydělat zaručeně velké prachy... co k tomu chybí?

+ - 0
much0Jmuch0J - 18.07.2024 v 12:17:44 - new

Píšu, že indie/malé hry mají častokrát větší dopad na celou industry víc, než velký tituly za x miliard. Kolik úspěšných velkých her propadlo vedle dalších velkých her? Nepsal jsem nic o procentu úspěšných indie vedle ostatních indie, ale je mi jasný, že ti to nedocvakává jak má.

+ - 0
HordaHorda - 18.07.2024 v 12:42:53 - new

Častokrát to není... je to opravdu výjimečná situace a ne nějaké pravidlo... jenže aby se našla nějaká populárnější indie hra, na tu pak připadá tisíce mrtvých indie her.

Stává se, že i nekvalitní hry jsou populární, takže za mě nedává ani smysl to, že "stačí udělat kvalitní hru"... Třeba z těch větších her - Alan Wake 2, jedna z nejkvalitnějších her je prodejně slabota. Helldivers 2, kde se jen vysadíš na mapě, střílíš a to je vše, co se tam děje, je jedna z nejúspěšnějších her letos.

Prostě, i když si myslíš, že máš super nápad, nebo že děláš na geniální hře a třeba bude i kvalitní, nemusí to ve výsledku vůbec nic znamenat a může propadnout. Nemůžeš tvrdit, že stačí udělat kvalitní hru, nemusí to stačit a to neplatí jen o hrách, ale celkově o všem.

+ - 0
much0Jmuch0J - 18.07.2024 v 14:54:34 - new

je to o reklame

+ - 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek