Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



32
28
18
8




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online:


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
FenekFenek - 18.09.2024 v 12:16:37 - new

Tak ten remaster prvního dílu Horizonu pro PS5 a PC prý fakt vyjde. Celkem bych uvítal, kdyby Guerilla Games udělali zase něco nového. Tím myslím něco ne ze světa Horizon. Třeba i tu Killzone bych si dal radši. Nebo něco ze světa Killzone, co by nemuselo být ani FPS. Ale lidi by zase pičovali asi :) Rozhodně by mohli udělat něco tak temného, jako byla KZ2. Horizon je takový pravý opak. Pestrobarevná zářící hra, kde je všechno hrozně moc pěkné. Chybí mi ta špína a hnus :-D


Jinak unikl na internet design Switche 2. Z nějaké továrny v Číně. No, hrozně se na tu konzoli těším. Ale nic převratného jsem na tom neviděl. Vypadá to hodně podobně, jako ten současný. Možná bude jinak řešeno to uchycení ovladačů. Možná nějak magneticky.

+ - 0
RoiserRoiser - 18.09.2024 v 21:06:45 - new

Absolutne nechapu tuhle jejich posedlost remastery. Hlavne kdyz ta hra je v pohode hratelna i na ps5. Uz ten remaster remasteru Last of Us 1 byl totalne zbytecny. Kdyby radsi ty lidi dali na nejake nove projekty, i treba blby Infamous 4, Resistance 4 nebo Killzone 5. Nerikam, ze takove hry primo chci, ale radsi to, nez ty stupidni remastery. A samozrejme to bude za plnou cenu.

+ - 1
mevimevi - 18.09.2024 v 19:22:43 - new

Ten clovek, co vymysli ty svety v Guerilla Games, je genius. Ty svety jsou awesome.

+ - 0
sakiczsakicz - 18.09.2024 v 15:26:12 - new

Novy hry a znacky uz nikdy nebudou co se tyce PS. Degesi uz to neumi. Zasekli se. Remaster. Pritom komu tim prospejou, ze jo? Viz zruseny projetky a Concord. Ach jo!

+ - 1
LennyKLennyK - 18.09.2024 v 13:15:17 - new

Plus na pc vyjde rdr1. Zatím to teda není ofiko.

+ - 0
FenekFenek - 18.09.2024 v 13:24:47 - new

To bych si dal na Steam Decku :)

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 18.09.2024 v 12:42:59 - new
* editováno 18.09.2024 v 13:01:44

Sony by nám v první řadě měla začít rvát varlata tím jak začne ukazovat ty šupy co bude dělat PS5 Pro. Tahle telenovela s remasterama mě už neba.

+ - 2
sakiczsakicz - 18.09.2024 v 15:23:06 - new

Remaster, remake, restart. Do prdele to bych brecel. Jeste ze nemam na hrani cas. Nema to na me prakticky zadny dopad. Ale moje hracske srdce krvaci.

+ - 1
much0Jmuch0J - 18.09.2024 v 17:03:17 - new

tohle je presne muj sentiment

+ - 0
TragedyTragedy - 18.09.2024 v 08:34:32 - new

Dohrál jsem BG3! Tohle je počin, který vznikne jednou za dekádu. Nechápu, jak se jim to podařilo, jak to dokázali udržet pohromadě, ale ta hra je neuvěřitelná. Hráči D&D musí být při hraní v nebi (já jsem z počátku tápal). To množství mechanik, předmětů, kouzel, schopností je hlavně ze začátku opravdu zahlcující.

Co bych rozhodně vyzdvihnul je opravdu skvěle napsaný příběh a hromada perfektních postav a dialogů. A to vše snad v nejlepším dabingu co jsem ve hře slyšel. Navíc vždy doprovázený celkem dobře zvládnutou animací, kde postavy opravdu odrážejí emoce, co říkají... v tomhle množství dialogů (musí být snad stovky hodin) je to neuvěřitelný. Je to snad první RPG u kterého jsem po čase nezačal zrychlovat dialogy, ale od začátku do konce vše poslouchal.

Aby toho nebylo málo, tak se vše neustále větví a neustále máte možnost dost radikálně ovlivňovat osudy postav a průběh jednotlivých questů. Každá blbá postava kdekoli, každý blbý NPC má jméno a má vždy co říct k tomu co se děje. Ten svět je tím neuvěřitelně živý.

Zabralo mi to nějakých 120 hodin. Z počátku jsem si naivně myslel, že si to pak zahraju ještě jednou, protože těch možností tam je fakt fůra, ale v týhle dýlce to nejde :)

10/10

+ - 6
HordaHorda - 18.09.2024 v 10:15:07 - new

Teď je nové sdílení knihoven na Steamu a koukám, je tam Baldurs Gate 3 :-D i Wukong...

BG3 mě hodně láká, vypadá parádně, jen si musím udělat čas... teď jsem se rozhodl dojet Hellblade 2 a brzy i dojedu a pak uvidím. Letošek to je v prdeli s časem a vždy si říkám, že příští rok to bude lepší a ve výsledku to je vždy ještě horší :-D

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 18.09.2024 v 08:59:05 - new

Zkus to pak s odstupem za toho posedlýho, po krvi bažícího zlouna. To je úplně jiná hra a totální masakr :D

+ - 0
TragedyTragedy - 18.09.2024 v 09:01:52 - new

Jo, to jsem původně myslel, ale 100 hodin je 100 hodin :D

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 18.09.2024 v 08:42:34 - new

Asi bych tu měl něco napsat, ale tentokrát to neudělám.

+ - 0
jarekjarek - 18.09.2024 v 01:56:57 - new
* editováno 18.09.2024 v 02:12:59

PS5 Dead Rising Deluxe Remaster z 40 recenzí 83/100
www.metacritic.com/g…

PC Frostpunk 2 z 43 recenzí 86/100
www.metacritic.com/g…

Festival dopravních prostředků...slevy nebo demoverze
store.steampowered.c…

EA Play za 1€ na PS4 a PS5
Společnost Electronic Arts spustila časově omezenou akci, díky které můžete získat předplatné EA Play na první měsíc za pouhé 1 euro/24 Kč. Nabídka se v současnosti vztahuje pouze na uživatele konzolí PlayStation 4 a PlayStation 5, kteří si službu mohou aktivovat přímo na oficiálním PlayStation Storu.

Akce mohou využít všichni zájemci s aktuálně neaktivním předplatným. Po úspěšné aktivaci získáte přístup k relativně početné knihovně titulů od EA. Za pozornost stojí například hry jako Star Wars Jedi: Survivor, Immortals of Aveum, Dead Space Remake, Mass Effect Legendary Edition, Wild Hearts, Battlefield 2042 nebo It Takes Two.

+ - 0
TragedyTragedy - 17.09.2024 v 14:39:28 - new

Ještě k těm konspiracím dole... teď jsem narazil na video, kde týpek s vážnou tváří tvrdí, že ty povodně byla speciální vojenská operace NATO :D A co to vlastně mělo zakrýt a od čeho chtějí odpoutat pozornost :) Ok, blázen, ale pod videem stovky souhlasných komentářů... fakt člověk nechápe.

+ - 2
much0Jmuch0J - 17.09.2024 v 17:47:06 - new

Na každým šprochu pravdy trochu. Kdo ví tak ví, že Země není kulatá, ale elipsoid ;)

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 17.09.2024 v 20:01:04 - new

inception.davepedu.com/

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 17.09.2024 v 16:09:27 - new

A nedělaj si ty lidi těma souhlasnejma komentářema třeba jen prdel?

+ - 0
gygantgygant - 17.09.2024 v 17:17:36 - new

Kdepak, ti jedou jako sekta, cokoli z okruhu jejich antisystémového smýšlení je nadšeně přijímáno, lajkováno a sdíleno, ať je to sebevětší hovadina. Rakovina společnosti, rakovina internetu.

+ - 1
LennyKLennyK - 17.09.2024 v 14:54:37 - new

No a jak ty jsi mi k tomu napsal, že těch individuí je pomálu a já myslím, že bohužel ne. Oni za to samozřejmě nemůžou, oni se s tímhle IQ narodili, ale mají občanku a chodí k volbám.

+ - 2
much0Jmuch0J - 17.09.2024 v 17:45:22 - new

Ja uz dlouho volam po volicskych licencich :D

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 17.09.2024 v 14:53:13 - new

Jó, Dušek to rozsekl pěkně. Speciální vojenská povodeň :D

+ - 1
OGLocOGLoc - 18.09.2024 v 07:07:53 - new

Ten je z naší vesnice a normálně se za něj stydím. :D Reálně jsem poznal kudy v tom videu jde :D Jeho táta měl ve Vrdech celkem zaběhnutej obchod než umřel a jeho synové to prodali vietnamcům. Nevím kde na to přišel ale vzhledem k tomu že máme za kopcem Chotusickou leteckou základnu, tak se tím asi nechal unýst :D

+ - 0
LennyKLennyK - 16.09.2024 v 21:11:05 - new

Today is official iOS 18 rollout day! iPhone users can officially put homescreen icons wherever they want now. Huge.

+ - 0
TragedyTragedy - 16.09.2024 v 21:28:25 - new

Fakt jsem nevěřil, že se toho někdy dočkají :)

+ - 0
FenekFenek - 16.09.2024 v 23:58:21 - new

A na to někdo čekal? :) Updatoval jsem to, ale že bych měnil nějaké uspořádání ikon? Nevím. Není mi 5 :)

+ - 0
LennyKLennyK - 17.09.2024 v 08:26:15 - new

Tak jasně. Apple ví líp jak ty, kde ty ikony chceš mít... :D

+ - 0
FenekFenek - 17.09.2024 v 10:41:48 - new

Neříkám, že Apple něco ví. Ale opravdu nevím, proč bych měl mezi ikonama dělat nějaké prázdné místa. Naopak, ať je jich tam co nejvíc. Nebi dělat nějaké vzory z toho apod. A Apple mi to teď umožnil, jak jsi psal, ale stejně to nedělám.

Ikony nejdou uspořádávat ani třeba na Switchi, PS5, na Steam Decku a je mi to úplně jedno.

Neřeším takové hovna.

+ - 0
LennyKLennyK - 17.09.2024 v 10:51:55 - new

Jasně, že to neřešíš, když nemůžeš. Za rok budeš mluvit jinak,až si to trochu usporadas.

+ - 0
FenekFenek - 17.09.2024 v 10:58:37 - new

Sám jsi psal, že můžu. Ikony jdou uspořádat od začátku. Jen tam nešlo udělat prázdné místo. No a? Říkáš, že Apple ví, co chci a přitom se sám tváříš, že víš, co chci a snažíš se mi to nanutit. Prober se a začni řešit normální věci a ne takové ptákoviny. Jsem rád, že tu možnost přidali, pro lidi, co to chtějí, ale osobně toto opravdu nepotřebuji. Snad to dokážeš pochopit. Úplně mi to připomíná, jak Xboti všem tlačí ty asymetrické analogy, jako by o to někdo stál :-D

Pro mě je důležitější, že mobil funguje, jak má :) Ty si dělej gridy z ikon a nepíčuj :)

+ - 0
LennyKLennyK - 17.09.2024 v 11:53:28 - new

Můžu se zeptat, proč seš tak strašně senzitivní na cokoliv co se týká applu? chápu, že jde teď ta firma posledních pár let doprdele, ale to není tvoje chyba...

+ - 1
FenekFenek - 17.09.2024 v 12:12:00 - new

Já nejsem vůbec sensitivní. Mě jen unavuje, jak mi někdo říká, co chci nebo potřebuju. A to se netýká jen mobilů, ale všeho.

Nebo tobě se líbí, když ti někdo říká, jaké auto bys si měl koupit, protože má tu a tu funkci (kterou nepotřebuješ / nechceš), jestli si máš koupit dům nebo byt, jak máš vychovávat své dítě?

Dneska mají lidi pocit, že ti můžou mluvit do všeho a když s nimi nesouhlasíš, tak jsi debil. Totální arogance. A ještě přichází s těmi provokacemi a poukazují na něco, aby si tě jako vychutnali. Přitom ty to máš úplně na párku nějaké kraviny, co oni řeší. No na facku. A ty jsi přesně takový. Asi vnitřně nespokojený nebo nevím.

+ - 0
LennyKLennyK - 17.09.2024 v 12:38:04 - new

A kde ti co vnucuji? Jen říkám svůj názor.

+ - 0
LennyKLennyK - 17.09.2024 v 12:42:56 - new

Ok. Tak to dál nehroť.... :)

+ - 0
FenekFenek - 17.09.2024 v 12:41:36 - new

Já jsem ti jasně napsal, že mě nějaké mezery mezi ikonami vůbec nezajímají a už tu dlouhou dobu tu diskutujeme o tom, že jsem kvůli tomu asi debil, co jen poslouchá Apple nebo tak něco..

Přitom mi jsou mezery mezi ikonami jedno. Fakt jsou.

+ - 0
TragedyTragedy - 17.09.2024 v 10:58:18 - new

Přesně, nejde o nějaký vzory, ale abych mě tu ikonu tam, kde mi při používání nejlépe vyhovuje a fakt to není na horní straně displaye.

+ - 0
FenekFenek - 17.09.2024 v 10:59:17 - new

Takže máš 10 obrazovek s ikonama dole, jo? :)

+ - 0
FenekFenek - 17.09.2024 v 18:16:05 - new

Na Macu nemám na ploše ani jednu ikonu :) A na Windows PC tam mám asi jen Chrome a koš.

Ale hlavně na PC to chápu. Tam to dával daleko víc smysl, vzhledem k velikosti displeje. Na mobilu mi to dával minimální smysl. Ale jako jestli tohle je pro někoho důležité, tak prosím. Ať si tam udělá třeba čtverec. Mě by to nenapadlo vůbec řešit.

+ - 0
TragedyTragedy - 17.09.2024 v 16:29:48 - new

Nemám, ale mám je tam kde mi vyhovují. U PC si snad taky dáváš ikonky, kde jsou pro tebe nejlepší a nemáš je vysypaný shora dolů, ne?

+ - 0
HordaHorda - 17.09.2024 v 11:31:54 - new

To nevím, kolik bys musel mít aplikací na 10 obrazovek, ale osobně mám třeba ikony jen do 4 řádku z 6ti... ani by mě nenapadlo dávat ikony výše :-D

+ - 0
FenekFenek - 17.09.2024 v 11:37:27 - new

Ok, no já jsem spíš rád za dobré věci, jako jsou imessage jejichž obdobu Android ještě donedávna neměl. Přitom na iphone od roku 2011. Že tam je Apple najít, že se ti sluchátka přepínají automaticky na zařízení, které právě používáš, že cokoliv zkopíruješ na mobilu máš ve schránce na Macu a obráceně. Že máš seamless synchonizaci všeho mezi zařízeními, že můžeš kdykoliv použít iPad jako další monitor (bezdrátově), můžeš z Macu odepisovat na zprávy nebo vyřídíš hovor (klidně i z ipadu). Nově vlastně můžeš z kompu ovládat celý mobil, protože jde zrcadlit. Apod.

To jsou funkce, které pro mě dávají smysl. Někdo řeší mezery mezi ikonami. Good. Každý má jiné potřeby.

+ - 0
HordaHorda - 17.09.2024 v 14:14:02 - new

Já ti nevím, ale zrovna to zrcadlení iPhone měl dříve Dell, než Apple :-D ale to je jedno...

osobně taky moc nechápu, když někdo mluví o Androidu, jak je lepší a porovnávají se pak modely za 7K android vs. iphone za 25K... nedává to smysl, Android má pokryto celou škálu, s tím, že polovina těch mobilů je na hranici použitelnosti, tohle u iphone není, ale samozřejmě iphone nedělá telefony do 10K.

Za mě není žádný systém ideální, nebýt Samsung nadstavy, tak mi přijde android jako totální sračka. U Andoidu je za mě velký problém v tom, že ty telefony mnohem rychleji degradují, zpomalují se a jsou nepoužitelné časem. To se děje i u iPhone, ale ne tak rychle. Takže za mě, pokud někdo chce telefon na více let, je určitě lepší varianta iPhone, protože máš jistotu, že za 5 let bude ještě ok.

Dále výhoda je držení ceny iPhone, sice ok, u low cost telefonů to je jedno, ale třeba můj S24 Ultra jsem kupoval, teď si nejsem jistý, ale asi za 35K a o měsíc později byl levnější o 7 litrů. Tohle se s iPhonem taky nestane.

Za mě, zrovna u telefonů to jsou války úplně k ničemu, protože i mobil za 5K umí vlastně to samé, co mobil za 40K, jen ne třeba tak kvalitně, nebo tak rychle, ale vesměs to je pořád mobil :-D taky jsem byl zastánce toho neutrácet tolik za mobil, vlastně bych byl pořád, jen problém byl, že ty levnější telefony byly na mé používaní pomalé, nestíhaly a hlavně mě už srala baterka, kdy jsem byl rád, že to zvládne celý den. Teď ty problémy odpadly, ale taky to bylo o dost dražší :-D

+ - 1
FenekFenek - 17.09.2024 v 13:40:45 - new

Tak jako ty Garmin hodinky jsou opravdu pro sportovce. Ne pro takové ty městské sportovce :) A je úplně v pořádku, že to dělají dobře. Nepochybuju, že jsou daleko vhodnější, přesnější a lepší, než AW. V mnoha věcech. Ale pro mě je docela zbytečné takové hodinky mít. Stačí mi nějaký hrubý přehled, nějaká ta notifikace (ale mám povoleno jen pár věcí, nechci, aby mě to rušilo). A aby to ukazovalo hodiny, kalendář a počasí. Plus třeba svátek.

+ - 0
LennyKLennyK - 17.09.2024 v 13:32:37 - new

ja neřikám co si máš koupit, ale jaká je situace na trhu. Ve sportu prostě garmin vede na plné čáře a nikdo se k němu ani nepřibližuje. Bohužel teda má taky vysokohorskou přirážku za kvalitu, ale musím uznat, že oprávněně.

+ - 0
FenekFenek - 17.09.2024 v 13:23:43 - new

A je to tady zase… :) Prostě Lenny. Řekne vám, co potřebujete, i když o to nestojíte :)

Ano, jsou specializovaní výrobci, kteří dělají taky hodinky. Některé věci dělají lépe. Stojí spoustu peněz. Průměrný američan si jde občas zaběhat a opravdu si nepotřebuje kvůli tomu kupovat hodinky za 23 tisíc korun. Spíš bude rád, že si z toho může zavolat nebo přečíst sms a mobil nechat doma, pustit hudbu ze spotify bez nějakého sraní apod.

A nějaké patenty mě vůbec nezajímají. Patentové spory jsou pořád. Chvíli nemohli v USA prodávat ty hodiny, ale EU se to vůbec netýká a funguje to furt stejně.

+ - 0
LennyKLennyK - 17.09.2024 v 13:08:58 - new
* editováno 17.09.2024 v 13:10:48

:) fenku, ale fitness výrobky applu do toho netahej. Na specializované firmy jako je Garmin se to vůbec nechytá. I kolega nesportovec (applista s iphonem i macem) přešel z apple hodinek zpět na garmin fenix asi po týdnu. a pokud sportuješ, tak je garmin uplně jiná dimenze. viz teď Enduro 3 zcela nejlepší hodinky cena/výkon na trhu. Konkurence neexistuje. tím spíš, že to máš pak propojené s dalšíma výrobkama od garminu, který apple nedělá, ani nikdy dělat nebude.

Plus teda apple používal v hodinkách kradené patenty, takže je nemohl prodávat. Nevím jak teďka.

+ - 0
FenekFenek - 17.09.2024 v 12:56:25 - new
* editováno 17.09.2024 v 12:58:31

Jo tyto věci se postupně dodělávají, aby nějak fungovaly na Windows, ale je to pain používat :) Zažil jsem to. Nedalvno se zprovoznily ty zprávy na windows z Androidu. To bylo slávy, že to tam konečně aspoň nějak funguje. Roky tam nic takového nebylo.

Na Macu a iphonu to prostě funguje. Hned. Nic nestahuješ, neinstaluješ, nenastavuješ. Prostě ten komfort používání je jinde…

Nebudu to dál komentovat. Jak jsem psal, to nebyla ani pointa něco srovnávat.

Nechceš tablet a hodinky. Ok. Jsou lidi, co chtějí. A o tom to je. Každý potřebuje něco jiného. Někdo třeba sportuje a rád sleduje svoje výkony, progres apod. A někdo třeba chce mít mezery mezi ikonami. To je zcela v pohodě. Nikdo z nich není debil.


Ale nikdo nechce, aby mu někdo říkal, že jeho potřeby jsou špatné, protože jsou jiné, než někoho jiného.

+ - 0
HordaHorda - 17.09.2024 v 12:41:43 - new

Sdílená schránka - je

Zprávy a volání mezi mobil-PC - Je, plus nějaké další věci (notifikace apod.), ale používám jen ty zpravy.

Co mě překvapilo u zpráv, že mobil jsem měl doma a SMS na PC mi i presto přišla, i když jsem byl mimo dosah telefonu...

Zrcadlení mobilu na PC - je, jen nevím k čemu to má být vůbec dobre

Fotky - to samé, co vyfotíš, je na PC, ale takhle funguje každá cloudova sluzba

Jde mi zrcadlit mobil na TV/monitor, taky nevím k čemu, ale je to tam...

Webova stránka, klikneš poslat do PC a rovnou to načte na PC. Samozřejmě historie atd, ale to je sdílené prohlížečem.

Problém je, že většina z těch věcí mě spíše otravuje. Notifikace mám na PC komplet vypnuté, natož abych chtěl, aby mi tam co 2 minuty skočilo něco z mobilu. Copy paste, zase na PC pracuji, na mobilu spíše jen procházím, takže to mám vypnuté. Volání přes PC by dávalo smysl, kdybych používal sluchátka, ale jinak ne.

Taky nemám tablet, nechci ho, nevidím pro něj žádný smysl. Chytré hodinky to samé, mám je, nosím je, ale nenabíjím je. Mě tyhle věci vůbec nic nedávají, naopak ubiraji. Na tabletu bych dělal to samé, co na telefonu. Pracovat se na tom ale nedá vůbec. Hodinky zase jen otravuji a na oplátku vůbec nic mi nedávají navíc, kromě ukázání času :-D

+ - 0
FenekFenek - 17.09.2024 v 12:14:15 - new

No, mi je jedno jestli to máš taky (i když bych řekl, že spoustu z toho nemáš a pokud ano, tak v nesrovnatelně hroším provedení), ale to je úplně jedno.

Toto jsem ani nechtěl řešit, co kdo má nebo nemá. SPíš jsem chtěl říct, že mě zajímají takové užitečné věci víc, než nějaké kosmetické kravinky, kterých je každý rok spoustu. ALe skutečně užitečných věcí je minimum. Vždycky to vypadá, jak to bude skvělý update a po chvíli zjistíš, že tam je vlastně celkem hovno.

+ - 0
HordaHorda - 17.09.2024 v 12:09:54 - new

Nevím akorát o tom automatickém přepínání sluchátek, protože je nepoužívám, možná to taky je, ale nevím...vše ostatní, co jsi vypsal, mám taky. I když tu schránku na copy-paste mám vypnutou, protože mi to vadilo.

i když u těch imessage nevím, co myslíš, nevím o nějaké alternativě, nevím ani čeho by to měla být aletrnativa :-D to jsou SMSky? No to je jedno, to taky nepoužívám, maximálně jen na automatické zprávy, že nemám čas na hovor :-D

+ - 0
LennyKLennyK - 16.09.2024 v 21:10:35 - new

Akcie ubisoftu zažívají volný pad a to jim teď vyšla hra co je měla nakopnout. Zachrání je stokrát omlety assasin?

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 16.09.2024 v 22:20:55 - new

Obávám se že AC i když teď na něj spousta lidí držkuje jim to zase zvedne.

+ - 0
much0Jmuch0J - 16.09.2024 v 13:05:11 - new

Někdo mě tu minule seznámil s Crimson Desert (sry zapomněl jsem kdo) a jak teď koukám na novou dávku gameplaye, tak fakt musím poděkovat za doporučení. Vypadá to fakt dobře! Takovej skrytej gem jakym bejval Wukong a jak skvěle to dopadlo!

Líbí se mi ta atmosféra, je prostě něco spešl na tom když asiati dělaj evropskej středověk, mají to tak hezky zkomolený podobně jako když se zase mi pokoušíme o asii. Když do někoho vrazíte ve městě, realisticky se odsune a počastuje vás adekvátní otázkou "Kam koukáš, cizinče?", relativně low-fantasy setting občas naruší 2,5 metru vysoký troll v plné zbroje městské stráže pracující pro krále nebo gobliní polní medik, cutscény jak ze Zaklínače nebo RDR2, souboják alá Dragons Dogma, tady prostě všechno na první dobrou šlape. Jojojo, díky dík, vypadá to fakt pěkně.

www.youtube.com/watc…

+ - 1
WidlCZWidlCZ - 16.09.2024 v 16:10:38 - new

Není zač :) Mně to připomněl sestřih z Gamescomu, úplně jsem na tu hru zapomněl. Jen vím, že se mi to co nastínili před lety moc líbilo. Oni do toho ti asiati umí propašovat takovou zvláštní hravost. A jsem zvědavý co za zajímavý fígle ta hra ještě ukáže, protože souboje a vůbec vlastně celý ten svět je hodně fyzikální. Mečem kosíš při soubojích trávu, využíváš prostředí, všechno v okolí se různě rozbíjí, jsou tam ukazatele teploty, atd. A osobně nemám ani strach o to, že by to nebyla pecka. Zkušeností s BD mají spousty a finance taky, takže se nemusí nikam hnát a je to vidět.

+ - 1
much0Jmuch0J - 16.09.2024 v 19:34:05 - new

Aaa, dekuji ze si se priznal, kolego! :))

JJ, libi se mi ta dynamika, ta fyzikalnost tomu dodava na dramaticnosti. Co jsem slysel tak BD je prekvapive dobry a uspesny MMO a i kdyz je nehraju, tak jsem vzdycky cumel co je ta hra vlastne zac. Jsem rad, ze se pustili i do singlu, ten budget a sikovnost je videt, jenom nevim jakej bude pribeh atd. vubec ten lore neznam.

+ - 0
LennyKLennyK - 16.09.2024 v 13:43:39 - new
* editováno 16.09.2024 v 13:44:46

mě se to naopak nelíbí.... je na tom vidět snaha napodobit evropske reálie, ale když v tý evropě žiješ a ty stavby vidíš, tak ti to přijde jako středověk z wishe. graficky teda taky žádná hitparáda bohužel.

+ - 0
much0Jmuch0J - 16.09.2024 v 13:56:48 - new

mno nevim, ta skala a meritko je v realite mnohem ale mnohem mensi, tady mi to prijde tak akorat. Jako clovek co hraje soulsovky musim grafiku pochvalit, pac je to zas trosku jinde a navic je to stale v early development takze rozhodne ne finalni podoba. Dulezitej je gameplay a ten by mohl bejt dobrej, coz dokad si nekde nezahraju tak nezjistim, ale jak jsem psal, prijde mi to jako Dragons Dogma a ten ma gameplay solidni.

+ - 0
LennyKLennyK - 16.09.2024 v 14:17:02 - new
* editováno 16.09.2024 v 14:17:15

vzhledem k tomu, že je to ve vývoji tak 6 let a v půlce 2025 to má vyjít, tak to uplně early development nazvat nemůžeme. třeba bude ten gameplay dobrý, ale působí to na mě prostě jako hra z aliexpresu. škoda, že to radši nezasadili do nějakých korejských realií, které oni znají a já naopak ne. ale gameplay bude třeba super, to neřikam.

+ - 0
much0Jmuch0J - 16.09.2024 v 19:30:26 - new

Nejsem obeznamenej s detailama, jak rikam, je to pro me novy, ale psali early gameplay, tak jsem to asi blbe pochopil. Korejsky realie dobry, treba jednou, aby to ale pak jak Tsushimu neudelal nekdo driv a poradne ze Zapadu, ironicky. Tady to muze bejt podobny, drzim rejzakum palce!

+ - 0
LennyKLennyK - 16.09.2024 v 11:32:20 - new

Plochozemci:
www.youtube.com/watc…

Strašně to bolí, ale tvl takovýhle lidi žijou mezi náma normálně s občankama a chodí k volbám. Jak potom může demokracie fungovat, když nadpoloviční většina lidí je retardovaná?

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 16.09.2024 v 20:08:49 - new

Tpč co sem to teď jako viděl? :O Na to se nedá dívat. Btw já už tu dávno psal, že rovnej kšilt nosej jen retardi, teď se to aspoň potvrzuje...

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 16.09.2024 v 16:11:50 - new

Jé, matkovrah Shark :D

+ - 0
gygantgygant - 16.09.2024 v 15:51:31 - new

Jen jsem klikl asi na deset bodů na časové ose. Nepustil jsem to. Nedokázal bych se takové hovada dívat, takoví si nezaslouží můj čas.

+ - 0
LennyKLennyK - 16.09.2024 v 16:45:10 - new

kámo to jsou běžní občané ČR :D škoda, že takoví experti nebyli v době Galielo Galilei, co byl stejně jenom opilej, mohl to přežít, protože by mu to vysvětlili...

+ - 0
much0Jmuch0J - 16.09.2024 v 12:54:45 - new

Jestli je něco větší než vesmír pak je to lidská hloupost.

+ - 0
TragedyTragedy - 16.09.2024 v 11:45:18 - new

Já myslím, že těchle individuí je jen pomálu, jen dostávají celkem prostor, protože na to lidi rádi koukaj a chvíli je to i zábava. Viděl jsem několik přímých diskuzí s nimi a nic je nepřesvědčí, odmítají i fakty, které lze pozorovat vlastníma očima každý den a imo nemá cenu s nimi diskutovat.

Tenhle seriál jsem zkoukl, ale vůbec se mi nelíbil, protože skoro nikdo jim nějak neoponoval a tak z toho vycházeli, jako že jsou jediní, kteří vědí o čem mluví (přitom jen plácají nesmysly).

Remka je mi osobně líto, přišlo mi to v jeho věku hodně urážlivé, když ti pár dutohohavů co ani nechápu základy fyziky do očí tvrdí, že lžeš a níčemu neorzumíš... jsou to chudáci.

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 16.09.2024 v 19:01:29 - new

Jak se to vezme. Jsou jich určit desetitisíce. Je to v celkové populaci málo nebo hodně? Těžko říct. Já podobný mimoně sleduju už asi osmým rokem. Nejdřív tak nějak zběžně, protože jsem narazil na léčbu rakoviny savem a chemtrails. No a od covidu se to pořádně rozjelo a to jsou výmysly, že to je až k neuvěření. Zrovna dnes byla partička exotů v Praze vzít mandát od Petra Fialy. Tím, že ho nevolili, nad nima vlastně nemá žádnou moc a nemůže po nich nic chtít. Dostali na svoje lejstro razítko na podatelně a byli šťastní jako blechy :D

Nikdy nekončící komediální seriál :D

+ - 0
LennyKLennyK - 16.09.2024 v 11:55:39 - new

tak jasně, protože oni nedělají nic jiného, než vymýšlí uplné nesmysly, aby potvrdili tu svoji hypotézu a všechna fakta a věděcké důkazy jsou pro ně spiknutí, nebo nějaké výmysly. Jako vtip je to dobré ty jejich výblitky, ale když vidíš, že to borec bere fakt vážně, tak je otázka, jestli to není na blázinec. V podstatě všichni co viděli kulatou zemi jsou podle nich podplacení, aby řikali že je kulatá, nebo mají nějaké NDA se zednáři, aby neprozradili, že zem je placatá... :D všechny fotky země jsou podle nich podvod, satelity, který ukazujou realtime kulatou zemi podvod, gravitace neexistuje, atd. totální haluz :D S tím Remkem jsem to ani nemohl dokoukat. I když je to komouš, tak tohle je fakt moc velká dehonestace.

Tohle je prostě přesně jako hrát šachy s holubem :)

+ - 0
jarekjarek - 15.09.2024 v 23:15:10 - new
* editováno 15.09.2024 v 23:17:02

Jak jednotlivé hry vylepšuje PS5 Pro
www.sector.sk/novink…

Na Steamu PS hry ve slevě
zing.cz/article/na-s…

+ - 0
HordaHorda - 16.09.2024 v 00:20:49 - new
* editováno 16.09.2024 v 00:21:24

Jsem si hned říkal, ze porovnání s RTX 4070 je mimo a je to tak... Takže 7700xt, tzn. nižší střední třída. Jako vždy. Čekat od toho zázraky nejde, ještě k tomu v kombinaci s low end cpu...

Proč už rovnou nepostavit nový HW co 4 roky? Jiní zvládají dělat každý rok novinky. U konzoli se čeká 8 let a stejně dostaneme výkon trochu silnějšího notebooku :-D

+ - 0
FenekFenek - 16.09.2024 v 08:53:00 - new
* editováno 16.09.2024 v 09:16:50

Tak to by se dalo, kdyby konzole stály aspoň třeba 25 tisíc.

Tím, že to výrobci dotují, tak potřebují na něčem ty prachy vydolovat zpět (na hrách). A to nějakou dobu trvá.

- - -
Jo a k RTX4070 to přirovnává Digital Foundry. To jen pro doplnění. Kvůli RT a alternativě k DLSS.

+ - 0
HordaHorda - 16.09.2024 v 09:22:04 - new
* editováno 16.09.2024 v 09:24:22

Jenže se ani neotestoval zájem o to, zda lidi chtějí high end konzoli, protože dodnes žádná taková konzole na trhu nebyla...

Ty mezigenerační konzole za mě nejsou dobré měřítko, protože na ty přechází vesměs lidi, kteří už tu konzoli měli a upgradují. Kdyby taková konzole byla na trhu hned, tito lidi by šli rovnou do ní.

U telefonů máš taky různé pro, ultra verze a vždy cenově to je vždy udělané tak, že za ty dražší verze poměrově zaplatíš ve skutečnosti více... co jsem četl, tak třeba u Samsungu je ta Ultra verze vždy prodávanější, než základní verze. To samé u Apple, kde Pro se prodává více.

Za mě by dávalo smysl přijít na trh s více variantami, low, mid a high. Asi ano, u konzolí je dost pravděpodobné, že high verze se neprodá nejvíce, ale pár mil. lidí by se našlo určitě, kteří by i poměrově byli ochotni zaplatit více. Jenže taky jim musíš dát adekvátní produkt za to, TOP třídu, jako u těch telefonů...

Určitě nejsem za to zvyšovat výrazně cenu konzolí, ať tady jsou stále cenově dostupné varianty, ale zase proč nemít na trhu i variantu pro lidi, kteří chtějí to nejlepší? A výmluvy, že by se to nevyplatilo, protože by toho tolik neprodali jsou za mě naprostý nesmysl, protože na trhu existují výrobci, co dělají prémiové produkty a neprodávají je po milionech...

+ - 0
FenekFenek - 16.09.2024 v 09:31:10 - new

Však to MS udělal. Přišel se series S a X. X měla být ta premium konzole, která vyšla rovnou. A tratili na tom hodně peněz. A ty peníze chtějí získat prodejem her a GP. Kdyby to měli prodávat za výrobní cenu, plus nějakou marži, tak to stojí podstatně více, než 499. A to by proti PS5 neměli už vůbec šanci. I kdyby za 4 roky vydali zase výkonnější konzoli, vůbec by jim to nepomohlo.

Stačí se podívat na ten shitstorm okolo toho, že PS5 Pro stojí 700. Lidi prostě nejsou zvyklí dávat za konzole vyšší částky.

Telefony dotované nejsou. Na těch výrobci vydělávají (a poměrně dost). Kdyby to takhle bylo u konzolí, tak tady máme daleko lepší stroje. Ale stály by o dost víc. A vycházely by častěji. Jenže ten model je u konzolí nastavený jinak. Pro někoho bohudík, pro někoho bohužel.

Ale myslím ,že další generace bude v tomhle muset něco změnit.

+ - 0
HordaHorda - 16.09.2024 v 09:53:41 - new

Podle mě není problém v ceně PS5 Pro, ale v tom, co za tu cenu dostaneš a jak to prezentovali... ukázky, kde téměř nešel poznat rozdíl, k tomu na starých hrách, plno uzkázek bylo fake, kdy PS5 Pro měla jen upravený obrázek, ale na hře nebyl jediný rozdíl. Tzn. že když jsi dal PS5 (základ) obrázek do photoshopu a hrál sis tam s kontrastem, udělal jsi naprosto totožný obrázek co ukazovali z PS5 Pro...

Ale jo, co udělá PS5 Pro asi, že se potvrdí výrobců nedělat dražší konzole :-D jenže ti lidi, kteří tohle kupují nejsou úplně dementní, zajímají se o to a ví, že za ty prachy nekupuješ nic extra. Pak je otázka, jestli i to nic extra je donutí dát za to ty prachy. Po lidi, kteří se v tom tolik neorientují, bude problém vůbec zvažovat PS5 Pro, když ten rozdíl mezi verzemi třeba ani vůbec nevidí. Takoví nepůjdou do Pro, protože by na to neměli, ale nepůjdou do Pro, protože neví, proč by měli platit za něco, co je z jejich pohledu totožné.

+ - 0
FenekFenek - 16.09.2024 v 10:06:59 - new

No a přitom, kdyby to bylo jako u mobilů, tak i to pro by mělo stát třeba 25 tisíc. A lepší konzole 35 tisíc.

Jenže to lidi kupovat nebudou. Už teď nadávají, že ten rozdíl je malý. Jak výkonný HW bys potřeboval, abys tam nějaký rozdíl viděl? A kolik by to stálo?

Jinak ta prezentace byla samozřejmě špatná. Ale to bylo i prezentace základní PS5. Myslím, že životaschopnost toho produktu se ukáže nezávisle na té prezentaci.

Ale jak už jsem psal dříve. Myslím, že to Pro má hrát i jinou úlohu. Takový trochu paradigm shift od levných konzolí směrem k vyšší ceně v next genu. Že ten hlavní hate si schytá Pro a od PS6 už lidi nebudou čekat cenu 400 nebo 500. Takže po oznámení snad nepřijde taková kritika, jako teď.

Prostě chceme lepší konzole, tak musíme zaplatit víc. Já jsem pro. Klidně ať je konzole za 30 000, která bude TOP a horší za 15 000. Jenže jak se ukazuje na series S/X, tak to stejně není ideální cesta. Ta horší konzole prostě tu lepší v některých ohledech brzdí.

+ - 0
HordaHorda - 16.09.2024 v 12:07:57 - new

Jenže ta lepší konzole na trhu nikdy nebyla a reálnou poptávku tak můžeme cucat z prstu... osobně si myslím, že by se konzole za 1500$ prodávala, ne v desetimilionech, ale v jednotkách mil. určitě. Dále ty levnější verze nemusí vůbec brzdit, viz. teď Series S, ale hlavně v budoucnu handheldy, které nebudou mít ani výkon Series S a cílem bude na tom mít všechny hry (a pokud to nebude cíl, takový handheld nemá šanci na trhu)...

Teď taky neřekneš, že SteamDeck brzdí vývoj her, je to nesmysl.

Stále ale musí být zachována výhodnější cena konzole, pokud přijdeš s konzolí za 1500$ a za tu cenu sestavíš stejně výkonné PC, důvod jít do konzole je pak téměř nulový. Ale to by neměl být nikdy problém, když výrobci konzolí kupují HW komponenty za mnohem nižší částky, než za kolik je dokážeš sehnat na PC.

Jsem pro to, aby další generace byla hanheld < normální verze konzole < výkonná verze konzole, ale to se pravděpodobně nestane.

+ - 0
FenekFenek - 16.09.2024 v 12:29:21 - new

Nebyla na trhu, protože zájem není ani o ty o trochu dražší konzole. I o ty je podstatně menší zájem, než o levnější. To nemá smysl se s tím prcat. Vyvíjet to, řešit kompatibilitu, dev kity, apod. Z laického pohledu to vypadá hrozně jednoduše. Ale je to kurva složité toto všechno řešit. Je tam spousta věcí navíc. QA testování, kontroly… To není, že je jen udělá nějaký HW (i když i toto je hrozně komplexní záležitost) a hotovo. To je jen zlomek celého problému.

Series S hlavně brzdí series X. Viz třeba Baldurs Gate :) Je to mrdka, která sere většinu vývojářů. Ale prodává se podstatně lépe, než X.

Že SD brzdí vývoj her bych nikdy neřekl, protože to je nesmysl. Jak sám píšeš. Nevím, proč bych něco takového říkal nebo kdokoliv. To je absolutní pičovina. SD je přenosné PC. Nikdo neřeší, jaká hra na tom jede nebo ne. U konzolí to musí jet na současné generaci na všech. Jinak tam ta hra nemůže vyjít. Je to zcela jiná situace, než u PC.

Konzole přece mají i jiné výhody, než cenu. Já třeba cenu neřeším a stejně jsem šel do konzole. A myslím, že nejsem zdaleka sám. ALe samozřejmě jsou schopni to vždy vyrobit za méně, než ty si sestavíš jakékoliv PC. A cena by tomu měla odpovídat. O tom není třeba asi diskutovat.

Co bude v další generaci netuším. Ale velký grafický skok bych asi nečekal. Vždyť i teď mají lidi problém poznat last gen hry od current gen her. A plno toho furt vychází i na last get. V příští generaci lidi nepoznají grafický rozdíl už vůbec. A hlavně, vytváření tak náročných assetů se už ani nevyplatí. Už teď je cena vývoje her astronomická. Podle mě bude další generace hodně spoléhat na hype okolo AI. Vše bude prezentováno jako nějaká AI technologie. AI upscaling PSSR, který už má Sony příležitost teďka pustit do světa a vylepšovat pro budoucí generaci. Ale budou i AI animace postav a všeho. Možná AI fyzika. AI pro NPC. AI zvuk :-D. Prostě to budou cpát všude. Něco jako RT, který ve skutečnosti většina lidi ani nepozná :)

Ale handheldy budou. To je myslím skoro jasné. A za mě super. A už jsem to tady psal víckrát, ale kdyby MS udělal handheld, na kterém pojedou series S hry, tak to pro ně bude vykoupení. To by byla neskutečná konkurenční výhoda, mít handheld, na kterém bude rovnou existovat tisíce her, bez nutnosti portu.

+ - 0
cbspikecbspike - 15.09.2024 v 20:42:16 - new

Vymetaj LCD ze skladů, tak hlasim, ze sem objednal steamdeck za 9k. Doufam, ze hnusny pocasi a tohle je to, co me nakopne zas trochu vic hrat.

+ - 2
FenekFenek - 16.09.2024 v 09:36:30 - new

Super. Gratuluju. Je to parádní konzoloPC :) Myslím, že pro tebe to je ideální stroj, který se stane tvým nejoblíbenějším herním zařízením (vzhledem k tomu, co hraješ za hry). Často vidím, že píšeš o nějakých PC indie hrách.

OLED je sice v mnoha věcech lepší, ale i ten LCD byl hodně dobrý. A ty vylepšení u OLED jsou spíš QoL.

+ - 1
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek